Terug

rolluiken solarbox 6 incidenten op 2 jaar tijd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. C.

Naar: WINSOL

17/06/2025

Offerte 27/09/2022 - 2022F00929 Plaatsingsdatum: 12/2022 - 2023F00035 ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Eerste incident: 16/12/2022 Referentie: [TI-20221216100351-800-39281] ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Tweede incident: 09/01/2024 Referentie: 27887 Beschrijf wat er hersteld moet worden aan het Winsol product? 1) solarbox rolluik keuken gaat een aantal centimeter omhoog of omlaag en stopt dan telkens weer. ik hoor dan ook een aantal bip geluiden. dit is een rolluik dat vorig jaar, 2 dagen na installatie, ook al gelijkaardig probleem had. 2) Velux rolluik kamer is ook niet goed geregeld, had hierover vorig jaar ook al een opmerking gedaan, kan aub de technieker hier ook eens naar kijken/afstellen ? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Derde incident: 27/02/2024 Referentie: 28206 Referentie: [TI-20240403094453-900-39281] Beschrijf wat er hersteld moet worden aan het Winsol product? Zelfde als vorige keer, zie herstellingsaanvraag 27887 technieker is langsgeweest en heeft een kabel moeten verbinden die blijkbaar los stond. volgens hem is het de batterij die niet genoeg laad door de positie van zonnepanneel, maar volgens mij is het een mechanisch probleem, als ik de rolluik lichtjes vasthoud terwijl hij naar beneden gaat heb ik geen enkel probleem. Doe ik dit niet, dan stopt hij na een paar cm (altijd op hetzelfde punt) en gaat hij weer naar boven. Heeft u nog specifieke opmerkingen voor ons? Dit is de derde keer: 1 maand na de plaatsing al een probleem, een tweede keer eind januari ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vierde incident: 11/04/2024 Referentie: 28511 Referentie: [TI-20240517082104-798-39281] Beschrijf wat er hersteld moet worden aan het Winsol product? zelfde probleem als bij 2 vorige interventies rolluik gaat een paar cm naar beneden, dan stopt hij batterij werd vorige maand vervangen en uiteindelijk ging het goed technieker kwam gisteren langs met nieuwe voorpaneel en motor nu gaat het niet meer Heeft u nog specifieke opmerkingen voor ons? zie ook 2 vorige interventies voor meer details indien nodig ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vijfde incident: 22/04/2025 Referentie: 14547 (2) Beschrijf wat er hersteld moet worden aan het (Winsol) product?* rolluik mottor maakt een scherp geluid - is ook trager bij stijgen dan dale Tot tweemaal zelf moeten terugbellen op het nummer Winsol repair (02 247 51 26) - er werd mij verteld dat iemand op vrijdag 23/05/2025 zou langskomen - niemand gezien, en men heeft ook geen moeite gedaan om te verwittigen.

Bemiddeling door Testaankoop 29 juni 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform