Offerte 27/09/2022 - 2022F00929
Plaatsingsdatum: 12/2022 - 2023F00035
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Eerste incident: 16/12/2022
Referentie: [TI-20221216100351-800-39281]
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Tweede incident: 09/01/2024
Referentie: 27887
Beschrijf wat er hersteld moet worden aan het Winsol product? 1) solarbox rolluik keuken gaat een aantal centimeter omhoog of omlaag en stopt dan telkens weer. ik hoor dan ook een aantal bip geluiden. dit is een rolluik dat vorig jaar, 2 dagen na installatie, ook al gelijkaardig probleem had.
2) Velux rolluik kamer is ook niet goed geregeld, had hierover vorig jaar ook al een opmerking gedaan, kan aub de technieker hier ook eens naar kijken/afstellen ?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Derde incident: 27/02/2024
Referentie: 28206
Referentie: [TI-20240403094453-900-39281]
Beschrijf wat er hersteld moet worden aan het Winsol product? Zelfde als vorige keer, zie herstellingsaanvraag 27887 technieker is langsgeweest en heeft een kabel moeten verbinden die blijkbaar los stond. volgens hem is het de batterij die niet genoeg laad door de positie van zonnepanneel, maar volgens mij is het een mechanisch probleem, als ik de rolluik lichtjes vasthoud terwijl hij naar beneden gaat heb ik geen enkel probleem. Doe ik dit niet, dan stopt hij na een paar cm (altijd op hetzelfde punt) en gaat hij weer naar boven.
Heeft u nog specifieke opmerkingen voor ons? Dit is de derde keer: 1 maand na de plaatsing al een probleem, een tweede keer eind januari
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Vierde incident: 11/04/2024
Referentie: 28511
Referentie: [TI-20240517082104-798-39281]
Beschrijf wat er hersteld moet worden aan het Winsol product? zelfde probleem als bij 2 vorige interventies rolluik gaat een paar cm naar beneden, dan stopt hij batterij werd vorige maand vervangen en uiteindelijk ging het goed technieker kwam gisteren langs met nieuwe voorpaneel en motor nu gaat het niet meer
Heeft u nog specifieke opmerkingen voor ons? zie ook 2 vorige interventies voor meer details indien nodig
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Vijfde incident: 22/04/2025
Referentie: 14547 (2)
Beschrijf wat er hersteld moet worden aan het (Winsol) product?* rolluik mottor maakt een scherp geluid - is ook trager bij stijgen dan dale
Tot tweemaal zelf moeten terugbellen op het nummer Winsol repair (02 247 51 26) - er werd mij verteld dat iemand op vrijdag 23/05/2025 zou langskomen - niemand gezien, en men heeft ook geen moeite gedaan om te verwittigen.