Geachte mevrouw, mijnheer, Ik stuur jullie een e-mail naar aanleiding van roestvlekken onderaan het zeepbakje van mijn wasmachine. In november 2013 kocht ik van het merk AEG de ‘Lavamat Exclusiv’.Dit was op dat ogenblik het duurst beschikbare toestel. Ik heb toen bewust een duur toestel gekocht omdat ik er vanuit ging dat er minder klachten zouden opduiken en er absoluut geen roestvlekken zouden ontstaan.Bijna 6 jaar later merk ik dat de hoge kostprijs van mijn toestel echter geen garantie is voor dit soort van problemen. Het toestel staat in een grote ruimte die geregeld verlucht wordt en waar er ook verwarming aanwezig is.Het toestel is ook altijd goed verzorgd geweest.Vorige week heb ik naar jullie klantendienst getelefoneerd, en de dame aan de andere kant van de lijn begreep mijn ongenoegen. Dit zou bij zo’n duur toestel niet mogen voorvallen. Ze zei me om per e-mail foto’s door te sturen en dat jullie dienst dit zeer ernstig zouden nemen. Een ander probleem is de gewichtsfunctie. Die heeft al eens gehaperd. En ik vraag mij af of die wel goed is afgesteld. Het aantal kilograms (gewicht) lijkt mij niet altijd te kloppen.Ik kijk heel erg uit naar jullie reactie, en zou graag willen weten wat jullie voor mij kunnen betekenen. Met vriendelijke groeten,Stijn