Terug

Roestvlekken onderaan het zeepbakje van mijn AEG LAVOMAT EXCLUSIV wasmachine

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. P.

Naar: Electrolux

27/08/2019

Geachte mevrouw, mijnheer, Ik stuur jullie een e-mail naar aanleiding van roestvlekken onderaan het zeepbakje van mijn wasmachine. In november 2013 kocht ik van het merk AEG de ‘Lavamat Exclusiv’.Dit was op dat ogenblik het duurst beschikbare toestel. Ik heb toen bewust een duur toestel gekocht omdat ik er vanuit ging dat er minder klachten zouden opduiken en er absoluut geen roestvlekken zouden ontstaan.Bijna 6 jaar later merk ik dat de hoge kostprijs van mijn toestel echter geen garantie is voor dit soort van problemen. Het toestel staat in een grote ruimte die geregeld verlucht wordt en waar er ook verwarming aanwezig is.Het toestel is ook altijd goed verzorgd geweest.Vorige week heb ik naar jullie klantendienst getelefoneerd, en de dame aan de andere kant van de lijn begreep mijn ongenoegen. Dit zou bij zo’n duur toestel niet mogen voorvallen. Ze zei me om per e-mail foto’s door te sturen en dat jullie dienst dit zeer ernstig zouden nemen. Een ander probleem is de gewichtsfunctie. Die heeft al eens gehaperd. En ik vraag mij af of die wel goed is afgesteld. Het aantal kilograms (gewicht) lijkt mij niet altijd te kloppen.Ik kijk heel erg uit naar jullie reactie, en zou graag willen weten wat jullie voor mij kunnen betekenen. Met vriendelijke groeten,Stijn

Berichten (2)

Electrolux

Naar: S. P.

29/08/2019

DATA NOT AVAILABLE

S. P.

Naar: Electrolux

29/08/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform