Beste ik kocht een Blaupunkt Bluebot Xtreme robotstofzuiger bij Coolblue en op minder dan 6 maanden gaf die er de brui aan..na klacht moest ik die terugsturen en hij werd hersteld maar als die na een maand eindelijk terug is en een keer of 10 z'n werk deed (niet naar behoren) was het alweer zover ... geen reactie meer. Ik moest die dus terug sturen.. alweer en nu na bijna een maand krijg ik de vraag of ik de kost van 70.97 euro wil ten laste nemen voor de herstelling... Deze robotstofzuiger deugde niet van in het begin, nam het vuil niet op zoals het moest en vond van dag1 zijn dockingstation pas na 10 minuten ervoor te staan draaien... Het lijkt me niet normaal dat ik herstellingen moet betalen voor een toestel dat ondertussen nog altijd geen jaar oud is, nooit functioneerde als zijn voorganger, meer in herstelling is dan werkzaam... sorry kwaliteit ruim onvoldoende. Ik wil nog opmerken dat ik hiervoor een 'goedkope' robotstofzuiger had van Vileda, die veel beter werkte, een mooier resultaat gaf en inderdaad na 10 maanden ook kapot ging.. (batterij) .. ik kreeg per direct het volledige aankoopbedrag terug ... das pas service.. Nog een opmerking omdat er een nogal wat op de grond staat aan bloempotten enz.. stofzuigen we minstens nog 1 keer per week met de sledestofzuiger dus echt overbelast kan die robot niet zijn.. alvast bedankt om snel actie te nemen want ik kreeg een mail dat als ik voor 15/2 niet antwoord, het toestel sowieso ongerepareerd terug gestuurd zal worden... alvast bedankt voor feedback vriendelijke groeten Luc NoensTempelhof 41 d8000 Brugge0479979117