Geachte mevrouw/heer,
Op 3 september 2023 kocht ik een Robot stofzuiger van AEG in uw winkel en betaalde ik er 578,-€ voor.
Na 1,5 jaar vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
In het bijzonder, communiceert het toestel niet meer met de Wifi waardoor het niet meer van op afstand met de app te bedienen is. Ook na de vele procedures die ik doorlopen heb op de website van de fabrikant blijft het toestel weigeren om enige connectie met de Wifi te maken.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs