Terug

Robotmaaier werkt niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. L.

Naar: Gardena Shop - Bestellingen

20/07/2022

Beste, Op 27/05/2021 heb ik een nieuwe robotmaaier R70Li aangeschaft bij doe-het-zelf zaak van Herck in Herenthout. Het geen mijn taak in de tuin zou moeten verlichten heeft alleen nog maar extra werk teweeg gebracht.Mijn nieuwe robotmaaier heb ik al 4 keer terug binnen moeten doen voor herstelling. Telkens een rit Heist-op-den-Berg - Herenthout (en terug). Het laadstation telkens afbreken en terug installeren. Ondertussen ook een occasie grasmaaier gekocht omdat gras nu eenmaal de eigenschap heeft dat het groeit en mijn robot maaier al meer binnen geweest is voor herstelling dan dat hij gereden heeft. We zijn nu anderhalf jaar verder en mijn robotmaaier heeft welgeteld 2 maand rond gereden. Na de laatste herstelling van 14 juni 2022 (nieuw klavier want de '0' registreerde niet) had ik een foutmelding in mijn laadstation dat de grensdraad over of beschadigd zou zijn. Dus mijn grensdraad (60 meter) terug uit de grond gehaald maar niets aan gevonden. Naar Gardena gemaild en de heer Claude Menu heeft daarop geantwoord. Maak een kleine lus van 1 meter en sluit die aan op het station. Dit gedaan en nu geeft het station aan dat er een breuk zou zijn in mijn geleidingsdraad?? De moed zakt mij in mijn schoenen als ik ook de geleidingsdraad uit de grond zou moeten halen. Deze loopt in het midden door mijn tuin!Ik heb aan Gardena (Claude Menu) voorgesteld om een bedrijf (zoals Robotcare) te laten komen om voor eens en voor altijd af te rekenen met alle kwalen die mijn nieuwe robotmaaier al heeft moeten doorstaan. Zij willen hier echter niet op in gaan.Ook nog dit: elke vraag aangaande het verlengen van mijn garantie wordt niet op ingegaan. Mijn robotmaaier heeft tenslotte nog bijna niet gewerkt!Met vriendelijke groeten, Kris

Berichten (9)

Gardena Shop - Bestellingen

Naar: K. L.

21/07/2022

DATA NOT AVAILABLE

K. L.

Naar: Gardena Shop - Bestellingen

21/07/2022

Beste,Een product sticker kan ik niet direct terug vinden maar misschien ben je met deze papieren iets. Dit moet toch na te gaan zijn volgens mij.Groeten, Kris

Gardena Shop - Bestellingen

Naar: K. L.

21/07/2022

DATA NOT AVAILABLE

K. L.

Naar: Gardena Shop - Bestellingen

21/07/2022

Beste,Ik begrijp er niets van. U stuurt heel onduidelijke berichten.Kris LeersNeetweg 142220 Hallaar0497503792leers.eve@gmail.comDe rest staat in vorig bericht.Het type toestel en ook reparatie gegevens.Groeten,Kris

Gardena Shop - Bestellingen

Naar: K. L.

21/07/2022

DATA NOT AVAILABLE

K. L.

Naar: Gardena Shop - Bestellingen

04/08/2022

Beste,Wat nu???

Gardena Shop - Bestellingen

Naar: K. L.

08/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

K. L.

Naar: Gardena Shop - Bestellingen

09/08/2022

Beste,Dat is geen service! Zoals u in mijn mail kan lezen héb ik wel degelijk een lus gemaakt.Maar dat is totaal naast de kwestie. Het gaat er hier om dat mijn machine sinds de aanschaf ervan nog maar nauwelijks gewerkt heeft. Dat is de reden van mijn klacht.De herhaaldelijke foutmeldingen: dan in de robotmaaier, dan in het station, nu zou de grensdraad beschadigd zijn...Ik word er moedeloos van.Het zou van een klein beetje respect voor de klant getuigen als u de herstelling (door middel van robotcare of allfields) op zich zou nemen. Een minimum mijns inziens.En ook op de vraag of er een verlenging van mijn garantie kan komen wordt er professioneel gezwegen.Groeten, Kris

K. L.

Naar: Gardena Shop - Bestellingen

30/08/2022

Beste,Nog één keer ga ik trachten om de eerlijkheid in jullie boven te halen.Kan u alstublieft constructief antwoorden op mijn vorig bericht?Groeten, Kris


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform