Klacht
S. P.
Naar: Hubo
BesteOp vrijdag 5 mei kochten we de robotmaaier van PowerPlus in de HUBO. Na installatie slaagde de robotmaaier er geen enkele keer in om de perimeterdraad af te rijden. De maaier week te pas en te onpas af van het parcours. Dit steeds op andere locaties. Waar die dus de ene keer stopte, ging hij de andere keer wel mooi verder, maar stopte hij dan plots op een andere plaats waar die eerder wel al succesvol voorbij was gegaan. Wat opzoekwerk, o.a. bij TestAankoop, leerde ons dat andere consumenten gelijkaardige problemen hebben. HUBO insinueerde eerst dat het aan obstakels in ons gras ligt, maar wij hebben een genivelleerde tuin (grasmatten).Verder slaagt een geleende robotmaaier met dezelfde specificaties er wel perfect in onze perimeterdraad af te rijden en onze tuin te maaien.We brachten het toestel 3 dagen na aankoop terug naar de winkel met de vraag om ons geld terug te krijgen gezien het toestel niet werkt. Dit wouden ze niet doen. De robotmaaier zou opgestuurd worden naar de leverancier om na te laten kijken. We mochten na 10 werkdagen antwoord verwachten. Wanneer dit niet gebeurde en na nog wat extra geduld uit te oefenen, namen we uiteindelijk 3 weken later contact op met de winkel. Men wist ons toen te vertellen dat de leverancier nog niet eens naar onze robotmaaier gekeken had en ze ons wel zouden bellen als er nieuws was. Uiteindelijk zijn we bijna 2 maanden verder. Op vrijdag 30 juni gingen we fysiek langs in de winkel. De verkoopster nam contact op met de leverancier en deze heeft nog steeds niet naar ons toestel gekeken. Er staan blijkbaar nog 200 robotmaaiers bij hen die nagekeken moeten worden en we mogen vewachten dat het nog lang gaat duren. Dit zegt voor ons al genoeg... Wij hebben op deze manier totaal geen vertrouwen in de HUBO en dit toestel.Wij zijn het beu om zolang te wachten en willen ons geld nu echt wel terug.Alvast bedankt om dit te bekijken.
Berichten (12)
Hubo
Naar: S. P.
Beste SofieDit is inderdaad niet meer normaal dat je na bijna 2 maanden jouw toestel nog niet hebt teruggekregen.Wij hebben dit intern besproken met de verantwoordelijke en zullen de winkel vragen om jou een nieuw toestel te geven.Onze excuses nogmaals voor het ongemak.Met vriendelijke groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-403829-2189106-HD------------------------------------------------------------------------------
S. P.
Naar: Hubo
Beste FathiBedankt voor je antwoord. We zijn hier echter niet tevreden mee. We hebben totaal geen vertrouwen meer in dit toestel na het lezen van alle klachten en onze persoonlijke ervaring. Daarnaast zegt het personeel zelf dat het toestel niet oké is. Dat de batterij slecht is, er heel veel toestellen terugkomen, etc...We willen ons geld terug. Desnoods in tegoedbinnen van de HUBO, maar uiteraard liefst contant.Bedankt om onze vraag te bekijken.
Hubo
Naar: S. P.
DATA NOT AVAILABLE
Hubo
Naar: S. P.
Beste SofieJe mag dit zeker doorgeven aan de winkel van Hasselt.Met vriendelijke groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-404054-2189702-HD------------------------------------------------------------------------------
S. P.
Naar: Hubo
DATA NOT AVAILABLE
Hubo
Naar: S. P.
DATA NOT AVAILABLE
S. P.
Naar: Hubo
DATA NOT AVAILABLE
Hubo
Naar: S. P.
Beste SofieIk verwijs naar mijn vorig bericht.Gelieve eerst gebruik te maken van de aangeboden hulplijnen van de leverancier en indien het toch niet beter is zullen we met de leverancier verderkijken.Met vriendelijke groeten.Fathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-404289-2190912-HD------------------------------------------------------------------------------
S. P.
Naar: Hubo
DATA NOT AVAILABLE
Hubo
Naar: S. P.
Beste SofieIk heb contact opgenomen met de winkel en zij zijn akkoord om jou een tegoedbon op te maken zodat je een andere robotmaaier kan aankopen.Wij hopen dat dit een goede oplossing is voor jou.Met vriendelijke groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-404309-2191467-HD------------------------------------------------------------------------------
S. P.
Naar: Hubo
Beste FathiWe hadden natuurlijk liever ons geld zo terug gekregen, maar als we het kunnen oplossen met tegoedbonnen is dat voor ons oké. In het geval we geen geschikt toestel in jullie winkel vinden, willen we wel nog tijd genoeg hebben om de bonnen voor een ander artikel/artikels te gebruiken. We willen dan ook dat de geldigheid hiervan minstens twee jaar is.Hoe wordt dit verder geregeld?
Hubo
Naar: S. P.
Beste SofieEen tegoedbon is inderdaad 2 jaar geldig.Je mag naar de winkel gaan en achter de zaakvoerder Ivan vragen die je zal verder helpen.Aarzel niet om ons te contacteren in het geval van extra vragen.Met vriendelijke groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-404408-2192360-HD------------------------------------------------------------------------------
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten