Geachte mevrouw/heer,
In Mei 2024 kochten wij een Powerplus robotmaaier in uw winkel en betaalden wij er €249 voor.
Wij verwachtten iets anders te krijgen op basis van de informatie die u ons gaf. We dachten, zoals op de doos aangegeven, dat deze robotmaaier zelf naar zijn laadstation zou rijden, zou opladen, en automatisch opnieuw zou uitrijden de volgende dag. Maar uiteindelijk kregen wij een robotmaaier die wel naar zijn station rijdt, maar niet oplaadt, en dus ook niet opnieuw gaat maaien. Als u ons dit vooraf had laten weten, dan hadden we de overeenkomst niet gesloten.
We hebben de robotmaaier reeds laten opsturen naar de producent om te kijken of er een defect was. Zij hebben bevestigd dat dit toestel perfect werkt. Wij hebben de installatie 3 maal opnieuw uitgevoerd, nauwgezet de instructies van de leverancier gevolgd, en het gevolg is telkens hetzelfde. Hij rijdt één keer rond, gaat naar zijn laadstation, laadt niet op en dan rijdt hij niet meer uit. Na máándenlang weg- en weer mailen, krijgen wij nog steeds geen oplossing aangeboden.
Hubo wijst de vinger telkens naar de leverancier, en wil zelf geen verantwoordelijkheid opnemen voor het verkopen van een toestel dat niet doet wat er op de verpakking wordt beloofd.
Omdat wij de overeenkomst sloten door foutieve/misleidende informatie, vernietigen we de overeenkomst.
Ik vraag u daarom ook om binnen 14 dagen het bedrag van €249 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening.
Met vriendelijke groet,
Louise Mommerency
Bijlagen:
- "Herstelopdracht"
- Betalingsbewijs