Terug

Robotmaaier Powerplus doet niet wat het beloofd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

L. M.

Naar: Hubo

17/10/2024

Geachte mevrouw/heer, In Mei 2024 kochten wij een Powerplus robotmaaier in uw winkel en betaalden wij er €249 voor. Wij verwachtten iets anders te krijgen op basis van de informatie die u ons gaf. We dachten, zoals op de doos aangegeven, dat deze robotmaaier zelf naar zijn laadstation zou rijden, zou opladen, en automatisch opnieuw zou uitrijden de volgende dag. Maar uiteindelijk kregen wij een robotmaaier die wel naar zijn station rijdt, maar niet oplaadt, en dus ook niet opnieuw gaat maaien. Als u ons dit vooraf had laten weten, dan hadden we de overeenkomst niet gesloten. We hebben de robotmaaier reeds laten opsturen naar de producent om te kijken of er een defect was. Zij hebben bevestigd dat dit toestel perfect werkt. Wij hebben de installatie 3 maal opnieuw uitgevoerd, nauwgezet de instructies van de leverancier gevolgd, en het gevolg is telkens hetzelfde. Hij rijdt één keer rond, gaat naar zijn laadstation, laadt niet op en dan rijdt hij niet meer uit. Na máándenlang weg- en weer mailen, krijgen wij nog steeds geen oplossing aangeboden. Hubo wijst de vinger telkens naar de leverancier, en wil zelf geen verantwoordelijkheid opnemen voor het verkopen van een toestel dat niet doet wat er op de verpakking wordt beloofd. Omdat wij de overeenkomst sloten door foutieve/misleidende informatie, vernietigen we de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen 14 dagen het bedrag van €249 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet, Louise Mommerency Bijlagen: - "Herstelopdracht" - Betalingsbewijs

Berichten (2)

Hubo

Naar: L. M.

22/10/2024

Beste Naar aanleiding van onderstaande klacht hebben wij, ondanks het feit dat de leverancier ons laat weten dat dit toestel bij hen tijdens het testen perfect doet wat hij moet doen en het allicht aan de installatie van de klant ligt besloten de klant een tegoedkaart te geven voor de aankoopwaarde van het toestel. Deze kaart is 2 jaar geldig, zowel in onze winkels als online. Kan u dit bevestigen naar de klant toe en ook even bevestiging vragen dat wij de kaart aangetekend mogen opsturen naar onderstaand adres zodat we dit dossier op een positieve manier kunnen afsluiten? Louise Mommerency Processiestraat 3 8510 BELLEGEM. Met vriendelijke groeten Katrin Hubo Klantendienst Service Clientèle Hubo +32 3 300 22 02 contact@hubo.be --------------------

Hubo

Naar: L. M.

24/10/2024

Beste Wij hebben ondertussen zelf contact opgenomen met de klant en de tegoedkaart van 249 euro wordt eersaags naar haar adres opgestuurd. Voor ons wordt dit dossier dus op een positieve manier afgesloten. Met vriendelijke groeten Katrin Hubo Klantendienst Service Clientèle Hubo +32 3 300 22 02 contact@hubo.be --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform