- Typ uw reactie boven deze regel -Uw verzoek (2245141) is ontvangen en wordt verwerkt door de GARDENA Service.Wij vragen om uw begrip dat onze verwerkingstijd in de zomer en vooral na het weekend en op feesagen iets langer kan duren vanwege de grote vraag naar productadvies en reserveonderdelen.Om aanvullende informatie aan uw verzoek toe te voegen, kunt u deze e-mail rechtstreeks beantwoorden.s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/2245141_________________Votre demande (2245141) a été mise à jour. Pour ajouter des commentaires, nous vous remecions de répondre à cet email ou à cliquer sur le lien suivant:s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/2245141Claude Menu (Gardena Belgium) 8 aug 2024 12:39 CEST Geachte,Hiervoor is aan de hersteldienst gevraagd om deze opnieuw op te sturen.Met vriendelijke groet,Commerciële DienstService CommercialGARDENA ServiceKlachten 8 aug 2024 11:00 CEST The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors.Claude Menu (Gardena Belgium) 8 aug 2024 12:39 CEST Geachte,Hiervoor is aan de hersteldienst gevraagd om deze opnieuw op te sturen.Met vriendelijke groet,Commerciële DienstService CommercialGARDENA ServiceKlachten 8 aug 2024 11:00 CEST Je hebt een klacht ontvangen van NICO VJe hebt een klacht ontvangen van NICO VNICO V heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken.Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden?Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail.@@REF_ID@40cbc91f25dd53d840@REF_ID@@Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie.Houd er rekening mee dat:* niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan.* Deze klacht openbaar gemaakt is door de consument en zichtbaar is op ons klachtenplatform.Heb je vragen over ons platform? (s:u5842222.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=u001.l-2FBBRzB-2Fx2UsEd7euRK-2FLaQLDqdnfNJRa4g3mkvsXZHLUYcxeYfZ9i-2BglN5VUGG-2FhWmBsgOD5XRo4jVHuL7lEQLLc74h4-2BWBy9kLMxVMj92C2QgzsrW377V1yMHtBbdtPQ6R_6D5rSTsDPGoiLHrxTDM8IDlIDUq-2FMlx88mAnoVAIj1jzRX70TWiyt5CN0vQ-2BVNWjq3UHN9wI-2Br82B0d3AwhNPnmKenKcRt43BmCRriLNA18MqzPieMP4d0aiTTstODwcuo4taMvm6j6XRoZ8EbtfLaXwgzrLKq9jqeeAnLh8g9gUXLgVpoEv1R3g2JfunHa1hi59g913taNz1y8NzyJqvGFXANMsBDxmnGg4kauv4CbZrHvaaadoTlsJdaPLi29iLFWAceoQQ1rFmrfYJWJYmIVY-2Ba4ElvYJdKHco...)Klacht:Naam van de klant NICO VAN GOOLENKlantnummer case ID: 2234209Klachtnummer 10761131Soort probleem AndereBeschrijving Beste, 28/06 heb ik via de bol.com site een nieuwe robotmaaier van Gardena gekocht. Na deze volledig te hebben geinstalleerd in onze tuin bleek deze niet te werken, na overleg met de klantendienst van Gardena hebben we deze verzonden naar ENFINITEC (maatschappij die de herstellingen doorvoert van Gardena). hier concludeerde ze al gauw dat de MII kaart (de displaykaart) kapot was en deze dus zou hersteld worden. Na herstelling hebben ze deze via DHL verzonden naar een FOUTIEVE adres. Nu de dag van vandaag weten ze niet hoe,wat,waar... Sedert de voorbije 8 a 10 dagen bel ik elke dag naar Gardena klantenservice wanneer ik mijn robotmaaier of gewoon mijn geld terug krijg zodanig ik een nieuwe kan kopen. Ik ben tot de dag van vandaag nog steeds niet geholpen, 28/06 een maaier gekocht we zijn nu 08/08. Dit is absoluut geen klantenservice!trackingId: __START_HIP_IDENTIFIER__@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@__END_HIP_IDENTIFIER__Vriendelijke groeten, TestaankoopGebruiksvoorwaarden (s:u5842222.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=u001.l-2FBBRzB-2Fx2UsEd7euRK-2FLaQLDqdnfNJRa4g3mkvsXZHxO1NoEB1xalPvcQaPNqoj-2Bqma5fF1a1cVn18GqGi2yA-3D-3DfCUt_6D5rSTsDPGoiLHrxTDM8IDlIDUq-2FMlx88mAnoVAIj1jzRX70TWiyt5CN0vQ-2BVNWjq3UHN9wI-2Br82B0d3AwhNPnmKenKcRt43BmCRriLNA18MqzPieMP4d0aiTTstODwcuo4taMvm6j6XRoZ8EbtfLaXwgzrLKq9jqeeAnLh8g9gUXLgVpoEv1R3g2JfunHa1hi59g913taNz1y8NzyJqvGFXANMsBDxmnGg4kauv4CbZrHvaaadoTlsJdaPLi29iLFWAceoQQ1rFmrfYJWJYmIVY-2Ba4ElvYJdKHco22VCHjjJGT74AVsYLDrMrJRJIAn9XJsup1899g8j...) (s:u5842222.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=u001.l-2FBBRzB-2Fx2UsEd7euRK-2FLaQLDqdnfNJRa4g3mkvsXZFAVCIt3ozKiWyfj-2B0kF2jVaLOuFHZ1stmH3lJikoYjzg-3D-3Dc2yK_6D5rSTsDPGoiLHrxTDM8IDlIDUq-2FMlx88mAnoVAIj1jzRX70TWiyt5CN0vQ-2BVNWjq3UHN9wI-2Br82B0d3AwhNPnmKenKcRt43BmCRriLNA18MqzPieMP4d0aiTTstODwcuo4taMvm6j6XRoZ8EbtfLaXwgzrLKq9jqeeAnLh8g9gUXLgVpoEv1R3g2JfunHa1hi59g913taNz1y8NzyJqvGFXANMsBDxmnGg4kauv4CbZrHvaaadoTlsJdaPLi29iLFWAceoQQ1rFmrfYJWJYmIVY-2Ba4ElvYJdKHco22VCHjjJGT74AVsYLDrMrJRJIAn9XJsup1899g8j...)The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors.Dit e-mailbericht is een service van Gardena Belgium. Mogelijk gemaakt door Zendesk [6XGK0L-WPKZV]