Terug

Robotmaaier aldi defect geen reactie van hersteldienst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. L.

Naar: ALDI

11/11/2020

Beste, In augustus heb ik een defect van mijn robotmaaier gemeld aan de hersteldienst en klantendienst van Aldi.Het enige wat er ondertussen gebeurd is, is dat ik een mail heb ontvangen van de hersteldienst met zaken die ik zelf moest proberen om het defect te verhelpen maar zonder resultaat.Men heeft ondertussen niet meer gereageerd op mijn verzoek om de maairobot te herstellen.Hier een kopij van de correspondentie met de hersteldienst die in ook cc naar de klantendienst van aldi is gestuurd.RE: RE: Grasmaaier van Aldi [ ref:_00D7F3EbOZ._5007F13oU8l:ref ]Beste,Om elke discussie uit de weg te gaan heb ik zoals gevraagd een testopstelling gemaakt met een nieuwe onbeschadigde draad.Ik heb de robotmaaier er laten op rijden en zoals ik had verwacht werkte deze de eerste dag prima alsook op de bestaande omheining heeft hij normaal gewerkt.Maar de dag nadien ging het terug fout, zowel op de bestaande omheining als op de testopstelling.ConclusieAls de robot een tijd niet word gebruikt en in een verwarmde droge plaats staat dan zal hij de eerste dag normaal werken.Als hij een nacht in zijn buitenhok heeft gestaan ( een droge maar niet verwarmde plaats) dan werkt hij niet meer zoals het hoort.De robot rijd dan met schokken en gaat ook over zijn afgebakende zone.Mijn eerste melding van het defect was al in de maand juli we zijn nu oktober.Ik wil dat er nu er een herstelling of vervanging op de maairobot gebeurt zonder dat ik nog allerlei andere testen zelf moet uitvoeren!GELIEVE DE MAAIROBOT TE HERSTELLEN BIJ MIJ THUIS OF ER VOOR TE ZORGEN DAT IK DEZE GRATIS NAAR EEN HERSTELPUNT KAN OPSTUREN.Als er nog vragen zijn dan kan u mij bellen op het nr -----Oorspronkelijk bericht-----Van: noreply@salesforce.com [mailto:noreply@salesforce.com] Namens Email2CaseVerzonden: vrijdag 16 oktober 2020 10:20Aan: gple@telenet.beOnderwerp: AW: RE: Grasmaaier van Aldi [ ref:_00D7F3EbOZ._5007F13oU8l:ref ]Beste,de door u beschreven fout kan erop duiden dat de omheiningsdraad ergens is beschadigd.Een kleine schade aan de ommanteling is voldoende. De LED in het laadstation zal nog steeds blauw branden.U kunt dit testen door een klein stukje gazon aftebakenen met origineel omheiningsdraad en vervolgens de maaier in dit stukje te laten werken.Als de maaier normaal werkt in dit stukje, controleer dan de grote omheiningsdraad op schade.--------------- Ursprüngliche Nachricht ---------------Von: Paul Lembrechts [gple@telenet.be]Gesendet: 16.10.2020 09:21An: serviceteam@merotec-service.deThema: RE: Grasmaaier van Aldi [ ]Beste, De gegevens i v m de garantie ferrex maairobot.Lembrechts Paul Schorpioenlaan 17 2960 St Job (Brecht)0032 (0)497081826Model R800EASE+Storing De maairobot heeft 2 maand probleemloos gewerkt.Nu hapert hij tijdens het rijden en rijd regelmatig buiten zijn afgebakende zone. Mvg,Paul.-----Oorspronkelijk bericht-----Van: noreply@salesforce.com [mailto:noreply@salesforce.com] Namens Johannes JanssenVerzonden: donderdag 15 oktober 2020 14:38Aan: gple@telenet.beOnderwerp: Grasmaaier van Aldi [ ]Geachte,wij hebben van Aldi vernomen dat de grasmaaier niet naar behoren werkt.Wat is er precies mee aan de hand?Für weitere Fragen stehen wir Ihnen gerne zur VerfügungMit freundlichen GrüßenIhr Merotec-Serviceteami.A. Johannes JanssenFür weitere Fragen stehen wir Ihnen gerne zur VerfügungMit freundlichen GrüßenIhr Merotec-Serviceteami.A. Johannes Janssenref:_00D7F3EbOZ._5007F13oU8l:ref

Berichten (3)

ALDI

Naar: P. L.

18/11/2020

Beste,We hebben van mijnheer Lembrechts een dossier lopen.We hebben vandaag een herinneringsmail gestuurd naar onze leverancier, met de vraag dit dringend verder op te nemen met onze klant.We zullen Dhr. Lembrechts hierover verder contacteren.Met vriendelijke groeten,SofieHet ALDI-teamKen je onze verse producten al' Voor meer informatie, klik hier.Bezoek ook onze website www.aldi.beref:_00D1tqfyF._5005J6iLn5:refDeze dienst wordt je aangeboden door ALDI Marcom N.V., Keerstraat 4, 9420 Erpe-Mere. ALDI Marcom N.V. is een verwerker voor de regionale hoofdkantoren. Door je postcode in te geven bij het contactformulier, kan je vinden welk regionaal hoofdkantoor verantwoordelijk is voor welke postcode.RPR Dendermonde 0720.921.024 - IBAN: BE42 0018 5695 4054 BIC: GEBABEBB© ALDI Inkoop NV Startpagina Contact bescherming Het bericht dat u net ontvangen heeft, alsook de bijlagen bij dit bericht, kunnen bevoorrechte en vertrouwelijkeinformatie bevatten die alleen bestemd is voor de geadresseerde in de hoofding van de email. Indien u niet debeoogde ontvanger van dit bericht bent, dan mag u het niet gebruiken, openbaar maken, verspreiden ofkopiëren. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, vragen wij u om ons hiervan onmiddellijk op dehoogte te brengen (via een antwoord op deze email) en om deze email en zijn bijlagen onmiddellijk teverwijderen.Aldi kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade veroorzaakt door virussen die deze mail zoubevatten of ten gevolge van de kennis of het gebruik van deze email door een andere dan de beoogdeontvanger.U kan onze privacyverklaring vinden op de volgende pagina: s:www.aldi.be/nl/servicerivacy-regionale-hoofdzetels/aldi-inkoop.Le message que vous venez de recevoir, ainsi que ses annexes, peuvent contenir des informations privilégiéeset confidentielles, destinées à être utilisées uniquement par le destinataire désigne dans l'entête du courriel. Sivous n'êtes pas le destinataire voulu de ce message, toute utilisation, publication, distribution ou reproductionde ce message et de ses annexes est interdite. Si vous avez reçu ce message par erreur, nous vousdemandons de nous le signaler immédiatement (en répondant à ce courriel) et de supprimer ce courriel et sesannexes immédiatement.Aldi ne peut pas être tenue responsable pour un quelconque dommage causé par tout virus que ce courrielcontiendrait ou qui résulterait de la connaissance ou l'utilisation de ce courriel par un autre que le destinatairevoulu.Veuillez trouver notre déclaration de protection de la vie privée sur s:www.aldi.be/fr/service/d%e9claration-de-confidentialit%e9/erpe-mere.

P. L.

Naar: ALDI

07/12/2020

Beste,Ik heb de robotmaaier 5 dec terug ontvangen van de hersteldienst.Ik ga hem nu terug in dienst nemen en kijken of deze terug normaal werkt.Als het toestel terug normaal werkt zal ik de klacht afmelden.Mvg, Paul Lembrechts

P. L.

Naar: ALDI

15/12/2020

Beste,De maairobot werkt terug naar behoren.Als dit zo blijft is voor mij de zaak dan ook afgehandeld.Met vriendelijke groeten,Lembrechts P


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform