Klacht
J. D.
Naar: VINTED
Ik kocht via uw website een paar schoenen. Deze zijn nu al enkele weken onderweg van Nederland naar België. De koerierdienst zegt dat ik een klacht moet indienen via de webshop (dat is vinted). Dus via de helpknop meld ik dat ze niet geleverd zijn. Ik rijg als reactie dat ik na 04 april contact moets opnemen met Vinted hierover. Maar op 04 april verspringt die datum plots naar 18 april.Ik blijf dat in 'gesprek' met die bot door te zeggen Eerst stond er dat ik na 04 april contact moest opnemen om een verloren zending te melden. Nu staat er dat ik na 18 april pas contact kan opnemen voor een verloren zending.Wat is hier aan de hand? Maar het enige antwoord dat ik krijg is is uw klacht opgelost Wanneer ik nee kies, moet ik de klacht omschrijven, dus ik kopieer dezelfde tekst en vraag om een medewerker de mogen spreken. Maar ne, er komt niets van.Mijn sandalen zijn nu al weken onderweg, Koerier zegt contacteer Vinted maar daar is niemand bereikbaar.
Berichten (22)
VINTED
Naar: J. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: J. D.
Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted
J. D.
Naar: VINTED
Het is uw chatbot die steeds de chat afsluit tenzij ik klik op "nee het probleem is niet opgelost". Herprogrammeer dat klantonvriendelijke ding zodat na enkele lussen er een medewerker een zinnig antwoord kan geven.
VINTED
Naar: J. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: J. D.
Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted
J. D.
Naar: VINTED
En ook hier enkel de geautomatiseerde berichten. Niets persoonlijke interactie. Niets informatie over het probleem. Enkel een IJSKOUDE muur van een chatbot die alle communicatie wilt stilleggen.
VINTED
Naar: J. D.
Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: J. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
J. D.
Naar: VINTED
De 48h waar u om vroeg zijn voorbij. Graag een antwoord!
VINTED
Naar: J. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
J. D.
Naar: VINTED
De 48h waar u 3 dagen geleden om vroeg zijn voorbij. Graag een antwoord!
VINTED
Naar: J. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: J. D.
Dear reader,With this message we confirm receipt of your email.We will reply as soon as possible.Yours sincerely,Kevin Vinted
J. D.
Naar: VINTED
As soon as possible? The tracking says that my parcel is on its way to the pick-up point since 16 March 2024, 15:43. First it said on your website I should contact after 04 April to report a lost shipment. Then the 18th Now it says I can only contact after 22 April for a lost shipment.What is going on here?
VINTED
Naar: J. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: J. D.
Hi,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Kate Team Vinted
J. D.
Naar: VINTED
I haven't received any mails form Vinted (or Homerr). Do I need to get a lawyer to get the parcel?
VINTED
Naar: J. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: J. D.
Hello,Thank you for getting in touch.I'm glad to confirm that we received your email and forwarded it to the responsible department to evaluate if the offer is relevant. If yes, they will contact you directly.Sincere regards,Gaby Team Vinted
J. D.
Naar: VINTED
Dikke quatsch, holle woorden.
VINTED
Naar: J. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: J. D.
Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten