Terug

Roaming EU

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Mobile Vikings

24/01/2019

Roaming werkt buiten België (bijv. in Duitsland) meer niet dan wel. Daardoor wordt de toegankelijkheid steeds onderbroken of in het geheel niet gewaarborgd. Bij mobile navigatie (Tom-Tom - Waze) wordt daardoor de navigatie afgebroken, hetgeen tot tijdverlies en extra brandstofkosten leidt en zelf riskante situaties stimuleert. Mobile Viking reageert niet op klachten. De helpdesk is al maanden ontoegankelijk. De configuratie instructies (zoals toestel steeds volledig uit- en aanschakelen) op hun website zijn onvolledig en voeren niet tot een herstel van de diesntverlening op dit punt buiten België.

Berichten (2)

Mobile Vikings

Naar: A. D.

24/01/2019

Bedankt om ons te contacteren. HalloKlachtenbox,Bedankt om ons te contacteren. We hebben je vraag goed ontvangen, en je zal zo snel mogelijk je antwoord krijgen. Ondertussen zou onze behulpzame bot je het juiste antwoord misschien al kunnen geven: Als je het antwoord op je vraag hieronder terugvindt, klik je op "Ja, mijn aanvraag sluiten". Let wel op: als je dat doet, gaan we ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt, en zullen we geen antwoord meer sturen.Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Buiten Belgie zie ik 'proximus.net' in mijn toegangspunten voor mobiel internet. Wat betekent dat?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360000380837?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTAwNTA2NywiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDA5ODQ3OTE3LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMDM4MDgzNywzNjAwMDAzNjY3MzgsMjEyMTI4NjY1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1MDkyMzM5NX0.l0Y-el35z1Cy7vQI22HAWDuMaevIqhM-EE5JSXVXC80Ja, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360000380837?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTAwNTA2NywiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDA5ODQ3OTE3LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMDM4MDgzNywzNjAwMDAzNjY3MzgsMjEyMTI4NjY1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1MDkyMzM5NX0.l0Y-el35z1Cy7vQI22HAWDuMaevIqhM-EE5JSXVXC80----------------------------------------------Ik ben in het buitenland, en WhatsApp vraagt me 'Change network operator?'. Wat moet ik doen?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360000366738?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTAwNTA2NywiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDA5ODQ3OTE3LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMDM4MDgzNywzNjAwMDAzNjY3MzgsMjEyMTI4NjY1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1MDkyMzM5NX0.l0Y-el35z1Cy7vQI22HAWDuMaevIqhM-EE5JSXVXC80Ja, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360000366738?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTAwNTA2NywiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDA5ODQ3OTE3LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMDM4MDgzNywzNjAwMDAzNjY3MzgsMjEyMTI4NjY1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1MDkyMzM5NX0.l0Y-el35z1Cy7vQI22HAWDuMaevIqhM-EE5JSXVXC80----------------------------------------------Internationale vluchten/waters aan non-EU-tarievens:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/212128665?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTAwNTA2NywiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDA5ODQ3OTE3LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMDM4MDgzNywzNjAwMDAzNjY3MzgsMjEyMTI4NjY1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1MDkyMzM5NX0.l0Y-el35z1Cy7vQI22HAWDuMaevIqhM-EE5JSXVXC80Ja, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/212128665?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTAwNTA2NywiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDA5ODQ3OTE3LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMDM4MDgzNywzNjAwMDAzNjY3MzgsMjEyMTI4NjY1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1MDkyMzM5NX0.l0Y-el35z1Cy7vQI22HAWDuMaevIqhM-EE5JSXVXC80---------------------------------------------- Viking groet, De Mobile Vikings crew Aanvraag 1005067 Klacht: Roaming EU (CPTBE00589661-95) ----------------------------------------------Klachtenbox, 24 jan. 13:03 CET ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Werk je aanvraag bij door te antwoorden op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 - 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033   This email is a service from Support.

Mobile Vikings

Naar: A. D.

24/01/2019

- Typ uw reactie boven deze regel - Je aanvraag werd gea¼pdatet. HalloKlachtenbox, Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek. Viking groet, De Mobile Vikings crew ----------------------------------------------Freya, 24 jan. 13:41 CETBeste,Bedankt voor je bericht.Voor klachten kan je contact opnemen met de ombudsdienst voor Telecommunicatie: www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.'IDC=41Dit is de officiele manier om een klacht in te dienen bij ons.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren.Kind regards,FreyaMobile Vikings crew members:mobilevikings.beHours of operation: Monday to Friday from 8:30 to 12:00 and from 12:30 to 17:00.Follow us on Twitter: www.twitter.com/mobilevikingsBEOr set sail to our Facebook page: www.facebook.com/mobilevikingsQuestions? You'll find your answer over here: s:support.vikingco.com/hc/en-us----------------------------------------------Klachtenbox, 24 jan. 13:03 CET ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Werk je aanvraag bij door te antwoord op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 tot 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[WV7YG6-2YLZ]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform