Bedankt om ons te contacteren. HalloKlachtenbox,Bedankt om ons te contacteren. We hebben je vraag goed ontvangen, en je zal zo snel mogelijk je antwoord krijgen. Ondertussen zou onze behulpzame bot je het juiste antwoord misschien al kunnen geven: Als je het antwoord op je vraag hieronder terugvindt, klik je op "Ja, mijn aanvraag sluiten". Let wel op: als je dat doet, gaan we ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt, en zullen we geen antwoord meer sturen.Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Buiten Belgie zie ik 'proximus.net' in mijn toegangspunten voor mobiel internet. Wat betekent dat?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360000380837?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTAwNTA2NywiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDA5ODQ3OTE3LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMDM4MDgzNywzNjAwMDAzNjY3MzgsMjEyMTI4NjY1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1MDkyMzM5NX0.l0Y-el35z1Cy7vQI22HAWDuMaevIqhM-EE5JSXVXC80Ja, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360000380837?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTAwNTA2NywiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDA5ODQ3OTE3LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMDM4MDgzNywzNjAwMDAzNjY3MzgsMjEyMTI4NjY1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1MDkyMzM5NX0.l0Y-el35z1Cy7vQI22HAWDuMaevIqhM-EE5JSXVXC80----------------------------------------------Ik ben in het buitenland, en WhatsApp vraagt me 'Change network operator?'. Wat moet ik doen?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360000366738?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTAwNTA2NywiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDA5ODQ3OTE3LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMDM4MDgzNywzNjAwMDAzNjY3MzgsMjEyMTI4NjY1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1MDkyMzM5NX0.l0Y-el35z1Cy7vQI22HAWDuMaevIqhM-EE5JSXVXC80Ja, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360000366738?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTAwNTA2NywiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDA5ODQ3OTE3LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMDM4MDgzNywzNjAwMDAzNjY3MzgsMjEyMTI4NjY1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1MDkyMzM5NX0.l0Y-el35z1Cy7vQI22HAWDuMaevIqhM-EE5JSXVXC80----------------------------------------------Internationale vluchten/waters aan non-EU-tarievens:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/212128665?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTAwNTA2NywiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDA5ODQ3OTE3LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMDM4MDgzNywzNjAwMDAzNjY3MzgsMjEyMTI4NjY1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1MDkyMzM5NX0.l0Y-el35z1Cy7vQI22HAWDuMaevIqhM-EE5JSXVXC80Ja, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/212128665?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTAwNTA2NywiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDA5ODQ3OTE3LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMDM4MDgzNywzNjAwMDAzNjY3MzgsMjEyMTI4NjY1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1MDkyMzM5NX0.l0Y-el35z1Cy7vQI22HAWDuMaevIqhM-EE5JSXVXC80---------------------------------------------- Viking groet, De Mobile Vikings crew Aanvraag 1005067 Klacht: Roaming EU (CPTBE00589661-95) ----------------------------------------------Klachtenbox, 24 jan. 13:03 CET        Werk je aanvraag bij door te antwoorden op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 - 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033 This email is a service from Support.