GoedemorgenBedankt voor uw bericht.Samsonite producten worden zorgvuldig getest om te garanderen dat de reisproducten waarop u vertrouwt voldoen aan de strengste standaarden. Als er een probleem optreedt met dit Samsonite product (het “Product”) en als het probleem toe te schrijven is aan productiefouten die verband houden met materiaal of de vervaardiging van het product, dan zal Samsonite het Product naar eigen goeddunken herstellen of vervangen in overeenstemming met de hierna vermelde algemene garantievoorwaarden.Elektrische en elektronische componenten, verbindingen, kabels, adapters en batterijen vallen niet onder de hierin beschreven garanties. Deze dekken enkel productiefouten en niet de schade die veroorzaakt wordt door verkeerd of onredelijk gebruik, verwaarlozing, ongevallen, afslijting, blootstelling aan extreme temperaturen, oplosmiddelen, zuren, water, normale slijtage of transportschade (bijvoorbeeld door luchtvaartmaatschappijen). Oppervlakkige esthetische schade zoals krassen, deuken, vlekken, kleurveranderingen of andere niet-functionele veranderingen in het uitzicht van het Product zijn ook uitgesloten.Na inspectie van de koffer in ons reparatiecentrum, moeten wij oordelen dat deze schade slijtage is (Leeftijd van de koffer bedraagt 7 jaar) , daardoor wordt deze koffer niet gedekt onder onze garantievoorwaarden.Doordat wij in het kader van duurzaamheid aan de klant een oplossing proberen aan te bieden kunnen wij deze koffer herstellen tegen betaling. De reden waarom de kostprijs van deze herstelling hoger ligt is doordat dit een zeer arbeidsintensieve herstelling betreft.Indien de klant akkoord gaat met de kostprijs van de herstelling, zullen wij de koffer herstellen. (Dit is een vrijblijvende offerte)Met vriendelijke groeten,Christof--------------------