Terug

Retrour Flairmode - Betalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

G. R.

Naar: flairemode

06/01/2025

Beste In november heb ik een bestelling geplaatst. Na lang wachten en het sturen van enkele mails heb ik deze uiteindelijk mogen ontvangen. Jammer genoeg voldeed deze niet (slechte kwaliteit, ander model dan te zien op de site). Ik wou deze dan ook retourneren. Na heel veel mails heb ik uiteindelijk het adres mogen ontvangen en kon ik dit op eigen kosten terugsturen. Maar dit bedrag is nog steeds niet gestort. Graag wil ik dit zo snel mogelijk in orde zien Vriendelijke groeten Anja Boon

Bemiddeling door Testaankoop 28 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform