Terug

retro-actieve afrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. K.

Naar: Mega

15/12/2023

goede morgen,op 27/11 ontving ik per e-mail van Mega 1 factuur en 2 creditnota's die verwijzen naar een correctie van afrekeningsfacturen uit het verleden :- factuur 2230370041 voor de periode 31/10/2021 t/m 31/10/2022 voor een bedrag van Eu 1704,21- creditnota 9230705861 voor de periode 01/11/22 t/m 31/12 voor een bedrag van - Eur 311,11- creditnota 9230705862 voor de periode 01/01/23 t/m 31/07/2023 voor een bedrag van -Eur 863,7Ik heb hen aangeschreven en met hen telefonisch contact opgenomen (2x), en deze week vertelde een medewerker mij dat dit een fout van FLUVIUS was geweest ... maar dat ze het verder gingen onderzoeken. Gisteren is het bedrag echter van m'n rekening gegaan. Hoe kan het zijn dat ik een slotafrekening kreeg in september 2023 (ik ben immers van leverancier verandert in juli, en nu vanaf december terug bij mega) ... en nu dus herziene afrekeningen krijg uit het verleden ....? dit tart alle verbeelding.

Berichten (1)

Mega

Naar: P. K.

19/12/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 19 dec 2023 10:46 CETBeste,We hebben uw klacht goed ontvangen.De afrekeningen en slotfactuur van elektriciteit werd geannuleerd doordat wij uw registratie van uw zonnepanelen hebben doorgekregen van uw netbeheerder.Doordat uw zonnepanelen nu geregistreerd zijn, moet er bij een analoge meter prosumententarief aangerekend worden en bij een digitale meter, moet de injectie verrekend worden.Wij hopen zo snel mogelijk alle gegevens van de netbeheerder door te krijgen om de afrekeningen en de slotfactuur te kunnen correct aanmaken.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.**We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens.** Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[9PYGGD-WE1X3]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform