Terug

retributiebon

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. J.

Naar: Indigo Park Belgium

19/12/2019

Geachte,Op 17/12/2019 komen wij toe op de parking Bekaflaan om 13u52.Wij begeven ons naar dichtstbijzijnde parkingmeter waarop de melding verschijnt dat hij defect is.We gaan naar de volgende meter ( AAR 0122 ) en tijdens het invoeren van de gegevens geeft hij een briefjevan 13:56 tot 14:11. Bij de volgend poging juist hetzelfde.Bij de derde poging een briefje van 13:58 tot 14:13.Hebben dan op de meter gelezen dat we de blauwe schijf moesten plaatsen.Wat we dan ook gedaan hebben te samen met de 3 uitgeprinte tickets achter de voorruit.We waren niet de enige personen in dat geval en die andere personen hebben hetzelfde gedaan.Er had dan toch een belletje moeten rinkelen bij de parkingwachter.Zoveel verschillende mensen met dezelfde tickets en een blauwe schijf is toch niet normaal.Bij aankomst aan de auto vonden wij een volgens ons onterechte retributiebon die wij langs deze weg aanvechten.Bleek ook dat de printende parkeermeter terug werkte.Telefonisch contact was onmogelijk omdat de gebelde persoon bleef volhouden dat wij een verkeerde handeling hadden uitgevoerd (samen met nog meerder mensen die hetzelfde voorhadden)?Er wordt zelfs al gedreigd met een deurwaarderGraag een oplossing

Berichten (1)

Indigo Park Belgium

Naar: W. J.

23/12/2019

Geachte,Deze klacht werd reeds beantwoord aan Dhr Jacobs, hij stuurde deze klacht ook rechtstreeks aan onze diensten door.Met vriendelijke groeten,Dienst Betwistingen - PBParkeren.aarschot.be@streeteo.comBe.streeteo.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform