Terug

Retributiebon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Indigo Park Belgium

05/03/2018

Ik betaal zoals altijd met mijn GSM voor het parkeren. Bewijs heb ik nog steeds. Tussen het uitstappen en het zoeken naar de dichtstbijzijnde betaalautomaat zal een dikke minuut zijn. Om 10:55:07 heb ik een retributiebon ontvangen en om 11:56 stuur ik electronisch mijn betaling door. Ik heb dit gaan vermelden bij dit kantoor dat men tenminste de tijd moet krijgen om te betalen. Nochtans schrijft men in de brief die ik vandaag ontvangen heb ( 5/03/2018) dat er steeds een geldig parkeerbewijs dient te liggen of een registratie diende te gebeuren tijdens het parkeren. Hoe kan men dit verwezenlijken als men nog voor het toestel staat !!!!!! . Er is nauwelijks 1 minuut tussen parkeren en retributiebon.

Berichten (1)

Indigo Park Belgium

Naar: A. C.

22/03/2018

Geachte ,Gelieve in de bijlage ons antwoord terug te vinden in verband de uitgeschreven retributiebon.Met vriendelijke groeten,Parkeren MechelenDienst betwistingen- - - - - - -Veemarkt 33 - 2800 MechelenTel: 32 15 42 45 40 - Fax: 32 9 292 02 49parkeren.mechelen.be@streeteo.combe.streeteo.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform