Beste,op woensdag 17/04/2024 heb ik mijn wagen geparkeerd te Mortsel, Edegemsestraat in de buurt van nummer 65. Ik heb via SMS een parkeersessie gestart met de code MRT3 naar 4411. Na het verzenden van de SMS ontving ik geen foutcode.Als ik terug aan mijn auto kwam zag ik een retributiebon met referentie 130/0095/46301, uitgeschreven om 15u50 met vermelding van Edegemsestraat (zonder vermelding van huisnummer).Ik heb reeds een schermafdruk gestuurd waarbij ik aantoon dat ik wel degelijk een SMS verzonden heb en dat ik daar geen foutcode ontving. Op een andere schermafdruk die ik verzond, kan ik aantonen dat pas 3 uur later een bevestiging van de start van de parkeersessie verzonden werd. Ik heb verzocht om deze retributiebon te annuleren aangezien ik kan aantonen dat ik wel degelijk een SMS verstuurd heb en dat ik hierbij geen foutcode ontving dus er mocht van uit gaan dat de SMS goed verzonden werd. Dat deze niet onmiddellijk geregistreerd werd, lijkt me dan eerder een technisch probleem langs jullie kant.Ik ben van mening dat technische storingen mij niet kunnen verweten worden, temeer ik geen foutcode bij het verzenden ontving.Uiteraard ben ik bereid het eventuele parkeertarief alsnog te betalen. Ik ben van mening dat ik niet in de fout gegaan ben en niet moet opdraaien voor een technisch mankement langs de kant van Streeteo/4411.Hopend op alsnog begrip voor deze situatie.