Terug

Retourzending

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: ZALANDO

17/06/2018

BesteIn januari heb ik broeken besteld via Zalando van hun partner Esprit.Begin februari heb ik deze geretourneerd.In april kreeg ik ineens een derde aanmaning voor een deel van deze bestelling, deze bleek niet te zijn aangekomen bij Zalando.Ik kreeg ook meteen een e-mail van het incassobureau Intrum, waarbij ik de broek en extra kosten moest betalen (meer dan 100 euro).Ik heb met Zalando gemaild, maar kreeg geen reactie meer.Ik heb hen gebeld om de barcode van het pakket te vragen, zodat ik hun mijn retourbewijs van Bpost kon bezorgen. Ze konden mij de barcode niet geven, omdat het pakket van een partnerbedrijf kwam en dus uniek was.Ik heb ook gebeld en gemaild met Intrum om te vragen wat ik kon doen om dit op te lossen.Op vraag van Intrum heb ik hen het retourbewijs doorgemaild. Ik heb daar nooit reactie op gekregen.Nu, 2 maanden later, kreeg ik terug een mail van Intrum waar in staat dat er teveel tijd is over gegaan en dat Zalando de barcode niet meer kan checken bij Esprit en dus het bedrag met extra kosten nog steeds moet betalen voor 20 juni.Ik vind niet dat ik moet opdraaien voor hun communicatieproblemen en hun trage manier van werken.Kunnen jullie mij helpen om dit op te lossen aub?Alvast bedankt.Vriendelijke groetenMaren De Bruycker

Berichten (2)

ZALANDO

Naar: A. C.

23/06/2018

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: ZALANDO

24/06/2018

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform