Beste, Al jaren bestel en verzend ik via Vinted,Handige site. Wel jammer dat de klantendienst niet altijd even vlot te werk gaat wanneer een zending verloren gaat of beschadigd aankomt.Dit keer had ik mijn bestelling wel aangekregen maar in een andere maat dan dat de verzender het te koop had aangeboden. Vind ik het al niet juist dat de aankoper dan nogmaals voor de retourkosten moet opdraaien. Hiervoor betaal ik tenslotte verzekering op elke bestelling? Ik ben het paket tijdig gaan afleveren in het postkantoor, zending is afgetekend. Krijg ik de ochtend nadien de melding dat de zending werd geannuleerd en de verkoper de centen heeft uitbetaald gekregen. In het postkantoor was de zending uiteraard al vertrokken en is het bij deze dus verdwenen.. Meteen heb ik de Vinted klantendienst gecontacteerd, maar men neemt hier geen verantwoordelijkheid. Uiteraard kan men indien men wil nakijken dat de zending wel degelijk via de gemaakte aflevernota is vertrokken en op mijn naam werd afgetekend bij afgifte. Wanneer ik bij de richtlijnen van vinted ga kijken staat er letterlijk: kopersbescherming U kan een terugbetaling ontvangen wanneer:1. Het artikel niet aankomt.2. Het artikel beschadigd is.3. Het artikel niet aan de beschrijving voldoet.Graag wil ik dat Vinted verantwoordelijkheid neemt. De verkoop was bedrog en nu is de zending verdwenen en de verkoper is uitbetaald. Dit kan niet!