Beste, ik bestelde eind augustus drie paar schoenen. 2 paar voor mijn dochter omdat ik niet zeker was van de maat, en 1 paar voor mezelf. Het paar dat niet goed was voor mijn dochter heb ik al snel teruggestuurd. Dit was geen probleem. Een paar dagen later besliste ik om het ongedragen paar voor mezelf ook terug te sturen. Mijn wederhelft was geen fan van de schoenen en dan weet ik dat ik ze toch niet ga aandoen. De schoenen waren nog ongedragen en dit was 10 dagen nadat ik de schoenen besteld had. Ik zat dus nog in de maand dat ik gratis kon retour sturen. Toen ik het retourticket had afgeprint, gaf het pakket bij het BPost punt toch een foutmelding. Ik nam contact op met de klantendienst en daar kreeg ik te horen dat aangezien ik al een retourdocument had gebruikt, ik dit paar op eigen kosten moest terugsturen. Er staat nergens op jullie site of in jullie voorwaarden dat je maar 1x een retour gratis kunt sturen. Ik kan enkel terugvinden dat je gratis kunt retourneren binnen de maand. Ik zou dus graag alsnog een retourdocument willen ontvangen zodat ik deze schoenen retour kan sturen.