Terug

Retourzending niet te traceren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. B.

Naar: ZALANDO

07/03/2024

Al enige tijd ben ik bezig met bestelling 11003112374693. Uit deze bestelling van mijn dochter, hebben we 2 broeken geretourneerd.Ik heb dit pakket naar de post gebracht in retour begin februari.Bij Bpost werkt men bij ons op 2 manieren: ofwel krijg je nog een papieren verzendbewijs ofwel krijg je een verzendmail. Ik houd mijn papieren verzendbewijsjes zorgvuldig bij me en dat heb ik dus niet gekregen. De verzendmail kon ik niet ter plekke controleren aangezien de bestelling via mijn dochter haar account was gegaan en dus aan haar mailadres was gekoppeld.In de week van de krokusvakantie heb ik naar het account van mijn dochter gekeken en zag ik dat het verschuldigde bedrag 177,37 euro was, de broeken dus in mindering gebracht. Ik ging er toen vanuit dat de broeken waren aangekomen. Vorige week was dat bedrag plots 237,37 euro broeken dus inclusief. Dit vind ik ook heel raar. Ze verminderen een bedrag pas als het retour is aangekomen. Ik had dus blijkbaar toen een printscreen moeten nemen.Ik heb meermaals contact met hen opgenomen maar telkens krijg ik de boodschap dat ik het verzendbewijs moet hebben. Men wil maar niet begrijpen dat dat nu net het probleem is.Ik heb toen contact opgenomen met de klachtendienst van Bpost en de raad gekregen Zalando te contacteren om een onderzoek in te stellen. Voor mij mag Bpost geen onderzoek starten, maar wel op Zalando haar vraag. Ik heb toen terug contact opgenomen met hen, maar de telefoniste weigerde dit te doen. Zonder verzendbewijs wil ze dat niet doen. Ik heb toen opnieuw contact opgenomen met Bpost.Volgens Bpost gaat mijn pakje niet gescand zijn in het postkantoor.Heel jammer dat ik financieel moet opdraaien voor het niet scannen van het pakje in het postkantoor.Graag een oplossing hiervoor!Met vriendelijke groetenI


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform