Terug

Retourzending niet aangekomen bij partner Superdry

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: ZALANDO

05/08/2016

Ik heb een gedeeltelijke retourzending gedaan naar Superdry via Zalando. Het pakket is ofwel bij de Post verloren gegaan ofwel hebben ze bij Superdry dit niet correct verwerkt. Zalando stuurt nu aanmaningen om het de desbetreffende short te betalen. Ik heb al verschillende keren Zalando gemaild om ze te vragen of ze bij Superdry de retourlabel kunnen opvragen en een track en trace te doen bij de Post om te bewijzen dat ik daadwerkelijk dit product verzonden heb. Dit weigeren ze te doen. Ze vragen steeds naar mijn verzendbewijs van de post. Dit verzendbewijs heb ik dan ook doorgestuurd. Nu zeggen ze dat dit niet het juiste verzendbewijs is. Maar dat is nochtans het formulier dat ik meegekregen heb op het postkantoor. Nu zou ik deze short moeten betalen die ik retour verzonden heb. Daarnaast heb ik deze short kort erna in een kleinere maat besteld en betaald.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform