Beste,Op 06-09-2022 heb ik bestelling 11003087197489 geplaatst. Ik ontving mijn pakketje op 09-09-2022, maar zag direct dat er een verkeerd artikel werd geleverd (b9x32i00i-s11 in de plaats van JE711B02E-Q11). Ik heb onmiddellijk online een retour aangemeld met als retourreden 9, verkeerd artikel geleverd, en ik heb het pakketje diezelfde dag nog met de post terug gestuurd, met het verzendlabel dat Zalando zelf had meegegeven. Daar heb ik ook letterlijk op genoteerd welk artikel uit uw assortiment ik heb ontvangen, in de plaats van het bestelde artikel. De verpakking van het verkeerde geleverde artikel heb ik bovendien nooit geopend. Het pakketje is bij u aangekomen op 13-09-2022, en tot nu toe ontving ik geen retourverwerking. Wel kreeg ik van u het volgende bericht Volgens je trackinglink is het pakket bij het retourcentrum aangekomen. Het geretourneerde artikel zat echter niet in het pakket, dus kunnen we je hiervoor geen geld teruggeven. Stuur ons graag het betreffende artikel en wij zullen de terugbetaling verwerken. Uiteraard zat het artikel dat oorspronkelijk op het retourlabel staat niet in het pakket, aangezien ik dat nooit ontvangen heb, maar wel het andere artikel. Ik kan dus onmogelijk iets terugsturen dat ik nooit gekregen heb, maar het andere artikel heb ik wel te goeder trouw en met uw eigen verzendlabel terugbezorgd. Ik wens dus dat dit rechtgezet wordt, aangezien de fout (verkeerde levering) niet door mij werd gemaakt. Als u mijn gegevens erbij neemt, ziet u dat ik al sinds 2013 trouwe klant ben. Ik heb altijd mijn facturen binnen termijn betaald, en ik heb verder ook geen openstaande bedragen meer (met uitzondering van het andere geretourneerde artikel dat nog verwerkt moet worden). Alvast bedankt om dit voor me op te lossen. Mvg,T. De Neve