Op 05 November 2025 heb ik een Dyson Airstraight besteld. Binnen de wettelijke termijn van 14 dagen heb ik een retour aangevraagd. Dyson heeft mij instructies gegeven om het retourlabel dat in de verpakking zat op te plakken en het product terug te sturen. Probleem: het label blijkt onvolledig en PostNL weigert het pakket omdat het niet kan worden ingescand.
Ik heb onmiddellijk een e-mail gestuurd met de vraag om een correct retourlabel. Geen enkele reactie. Na drie dagen heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantendienst. Men beloofde een ticket aan te maken om het door te sturen naar de juiste dienst. Vandaag, na opnieuw bellen, blijkt dat ticket spoorloos en ik heb nog steeds geen retourlabel ontvangen.
Dyson speelt al 10 dagen met mijn voeten door geen oplossing te bieden.Hun interne communicatie is chaotisch en ik word van het kastje naar de muur gestuurd.
Dit is pure obstructie van mijn consumentenrechten.
Gelieve een correct retourlabel te bezorgen.
De wettelijke retourtermijn te respecteren en te verlengen gezien hun nalatigheid.
Een duidelijke procedure te voorzien zodat klanten niet in deze situatie belanden.