Terug

Retourproblemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: bol.com

22/06/2023

Geachte, sinds 2 juni probeer ik een retourlabel aan te maken en dit tot op gisteren. Telkens krijg ik een mail terug :Je retour is geannuleerd omdat we door een technische storing geen retourlabel aan konden maken.Hoewel ik u hierover ettelijke inlichtte nog altijd geen oplossing. Omdat de retourtermijn verloopt op 24 juni 2023 ben ik verplicht op eigen kosten het product aan de verkoper terug te zenden. Daar ik een bejaarde, alleenstaande en mobiele gehandicapte dame ben, ben ik genoodzaakt de hulp van derden in te roepen om het pakket te verzenden, en dien ik die persoon hiervoor uiteraard te vergoeden. En dit hoewel ik bij u jaarlijks een bijdrage betaal voor Select.De aangesproken persoon zal dus vandaag het pakket voor mij naar de post brengen en het versturen op mijn kosten naar de verkoper wiens adres u mij opgaf in een van uw reacties. Ik zond gisteren een mail aan de desbetreffende persoon met de volledige bundel van de ontvangen en verzonden mails en ook aan uzelf. U kan dus alles chronologisch terugvinden, het zijn 38 pagina's. Als ik onmiddellijk had kunnen retourneren was dit geval al lang opgelost doch door uw in gebreke zijn kan ik dit dus pas nu doen en daar ik dit product kocht met de clausule betaling achteraf, is de factuur uiteraard nog niet betaald en toch zend u mij al een aanmaning. Het is uw firma die in gebreke bleef om te zorgen dat alles al zou geregeld geweest zijn en niet mijn fout. Het is uiteraard normaal dat ik én de verzendingskosten én de vergoeding voor de persoon die mij helpt bij de verzending van u terugvorder en dat u mijn openstaande rekening teniet doet nadat ik u deze namiddag het bewijs van retourzending zal overmaken! Het bedrag ken ik dus nog niet en ik vul dus voor alle veiligheid een bedrag in van 30€ hetgeen minder doch ook meer kan zijn.

Berichten (1)

bol.com

Naar: M. B.

22/06/2023

Beste meneer/mevrouw Bernaerts,Bedankt voor uw bericht. Graag ontvangen we het desbetreffende bestelnummer. Kunt u deze doorgeven?Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform