Geachte mevrouw/heer,
Op 29 april 2025 heb ik via uw online winkel een tuintafel besteld en hiervoor het bedrag van €699 voldaan. Deze bestelling maakte deel uit van een grotere bestelling met nummer 1014316227.
Bij levering heb ik na beoordeling van het product besloten gebruik te maken van mijn herroepingsrecht. Op 10 mei 2025 heb ik via uw website een retouraanvraag ingediend. Aangezien ik hierop geen reactie ontving, heb ik dit verzoek herhaald en tevens meerdere malen contact gezocht via uw chatbox.
Op 2 juni 2025 liet uw medewerker via de chat weten dat mijn retouraanvraag bij u geregistreerd werd op 26 mei 2025, en dat ik binnen de week gecontacteerd zou worden door de transporteur. Dit is niet gebeurd. Na herhaald contact meldde een andere medewerker op 16 juni 2025 per e-mail dat er iets was misgelopen bij de transporteur, maar tot op heden is de ophaling van de tafel echter nog steeds niet gebeurd.
U handelt hiermee in strijd met uw wettelijke verplichtingen inzake herroepingsrecht en terugbetaling bij online aankopen. Ik verzoek u dan ook hierbij formeel om binnen de 15 dagen na ontvangst van deze brief de ophaling van de tuintafel alsnog te regelen, dan wel het bedrag van €699 aan mij terug te betalen.
Met vriendelijke groeten,
Jane Hellinckx