Terug

Retourprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

A. B.

Naar: AliExpress

16/06/2025

Beste Ordernummer: 3052394060420785 Ik had een achteruit-camera besteld via Ali-Express voor mijn auto BMW F20. De Camera werd op tijd geleverd en betaald. Na installatie heb ik ontdekt dat de camera overdag werkte maar vanaf het donker werd viel em uit. Contact opgenomen met de verkoper en zei die dat ik het moest retourneren of een terugbetaling van 80% kon krijgen. Aangezien ik een camera wou die gewoonlijk werkte had ik besloten om dit te retourneren. Het pakket werd geretourneerd op 29 April 17:48u en dit werd geleverd door bpost op 9 mei 11:45u. Sinds dien elke keer contact opgenomen met Ali express service aangezien de verkoper zo gezegd niets te maken had met het retour. Ondertussen al 12 keer contact opgenomen met hun service en maken me beloftes dat ze de terugbetaling in orde brengen maar paar uren later krijg ik elke keer een mail binnen dat het retour nooit is aangekomen en dat ik contact moet op nemen met Bpost zelf terwijl dit niet mijn verantwoordelijkheid is. Uiteindelijk heb ik dit toch gedaan omdat ik dit opgelost wil hebben, bpost heeft een document opgesteld en me bezorgd in het engels voor als bewijs te kunnen gebruiken voor Ali express maar dit heeft echter ook niet geholpen. We zijn natuurlijk al een tijdje verder aangezien ik dacht dat ik dit zelf in orde kon brengen maar op moment heb ik geen raad en hoop meer. Graag reken ik op jullie hulp.

Bemiddeling door Testaankoop 09 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform