Terug

Retourpakket Mango (partner zalando)

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. R.

Naar: ZALANDO

23/01/2019

Op 25/11/2018 plaatste ik een bestelling bij zalando met bestelnummer 11003029511334. Hier waren artikelen die zowel door zalando als mango werden opgestuurd.De artikelen van Mango werden geleverd op 29/11, die van zalando op 5/12. De artikelen van Mango en één van zalando voldeden niet en werden teruggestuurd op 14 of 15/12 (ik ben niet meer in bezit van bewijs van de post). Dat bij zalando is zonder probleem geretourneerd, maar dat van Mango is blijkbaar nog steeds niet daar ... als je vraagt bij zalando naar de gegevens van die retourzending/document om eventueel navraag te doen bij bpost kunnen ze niet helpen. Letterlijke tekst : Met retourdocument bedoelen we in dat geval de sticker die je op de doos plakt. Als je deze niet hebt, dan maken we een nieuwe voor je aan waarmee je het retour kunt sturen. In dit geval heb je je retoursticker wel ontvangen, en deze heb je gebruikt. Wij kunnen deze sticker niet achterhalen. Als je ons niet kunt voorzien van de code van het verzendbewijs, kunnen we helaas je retourzending niet verwerken.Ik wens echter niet te betalen voor een pakket dat ik niet meer in mijn bezit heb. Ik ben al jaar en dag trouwe klant bij Zalando en dit is de eerste keer dat ik zoiets moet ondervinden. Even ter vermelding dat dit probleem zich blijkbaar al meerdere malen heeft voorgedaan bij Zalando met partner Mango.

Berichten (4)

ZALANDO

Naar: G. R.

26/01/2019

Geachte heer Roels,Er is bij ons geen retourzending aan onze partner Mango bekend en er is ook geen verzendbewijs van de zending aan het warenhuis van Mango.  Er is enkel de retourzending aan het warenhuis van Zalando.Het is uw verantwoordelijkheid om aan te kunnen tonen dat een retourzending heeft plaatsgevonden. Zonder het tweede verzendbewijs kan ik daarom helaas niets voor u doen.Met vriendelijke groet,Jeroen de Groot--Zalando SETamara-Danz-Str. 110243 BerlijnDuitslandWeb: www.zalando.beFAQs: www.zalando.be/faqWettelijke vertegenwoordigers:Robert Gentz, David Schneider, Rubin RitterVoorzitter van de Raad van Bestuur:Lothar LanzZalando SE:Ingeschreven met als ondernemingsnummer: 0845.876.820Internationaal belastingnummer (USt-ID): DE 260543043Zalando SE (Naamloze vennootschap) is ingeschreven bij Kantongerecht Charlottenburg BerlijnVerantwoordelijke voor eigen inhoud van Zalando SE volgens § 55 RStV: Robert Gentz(CPTBE00588878-88)  ref:_00D0YZtg8._5001vqyNLH:ref

G. R.

Naar: ZALANDO

29/01/2019

Geachte,Ik heb nog een bewijsje van de post gevonden maar kan niet zien of het dit is ... Kan u me zeggen of de retour van Mango in Belgie naar 6099 Fleurus gestuurd word ?MvGGuy Roels

G. R.

Naar: ZALANDO

29/01/2019

Geachte,via andere weg al bekomen dat retour van Mango naar 6099 Charleroi X is. Dus heb ik het juiste verzendbewijs, referentie is : 3232 1206 8970 0002 3703 4050MvGGuy Roels

ZALANDO

Naar: G. R.

02/02/2019

Geachte heer Roels,Ik zal via het bij ons bekend ee-mailadres contact met u opnemen om u om het verzendbewijs te vragen.Met vriendelijke groet,Jeroen de Groot--Zalando SETamara-Danz-Str. 110243 BerlijnDuitslandWeb: www.zalando.beFAQs: www.zalando.be/faqWettelijke vertegenwoordigers:Robert Gentz, David Schneider, Rubin RitterVoorzitter van de Raad van Bestuur:Lothar LanzZalando SE:Ingeschreven met als ondernemingsnummer: 0845.876.820Internationaal belastingnummer (USt-ID): DE 260543043Zalando SE (Naamloze vennootschap) is ingeschreven bij Kantongerecht Charlottenburg BerlijnVerantwoordelijke voor eigen inhoud van Zalando SE volgens § 55 RStV: Robert Gentz--(CPTBE00588878-88)ref:_00D0YZtg8._5001vrJnP7:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform