Op 25/11/2018 plaatste ik een bestelling bij zalando met bestelnummer 11003029511334. Hier waren artikelen die zowel door zalando als mango werden opgestuurd.De artikelen van Mango werden geleverd op 29/11, die van zalando op 5/12. De artikelen van Mango en één van zalando voldeden niet en werden teruggestuurd op 14 of 15/12 (ik ben niet meer in bezit van bewijs van de post). Dat bij zalando is zonder probleem geretourneerd, maar dat van Mango is blijkbaar nog steeds niet daar ... als je vraagt bij zalando naar de gegevens van die retourzending/document om eventueel navraag te doen bij bpost kunnen ze niet helpen. Letterlijke tekst : Met retourdocument bedoelen we in dat geval de sticker die je op de doos plakt. Als je deze niet hebt, dan maken we een nieuwe voor je aan waarmee je het retour kunt sturen. In dit geval heb je je retoursticker wel ontvangen, en deze heb je gebruikt. Wij kunnen deze sticker niet achterhalen. Als je ons niet kunt voorzien van de code van het verzendbewijs, kunnen we helaas je retourzending niet verwerken.Ik wens echter niet te betalen voor een pakket dat ik niet meer in mijn bezit heb. Ik ben al jaar en dag trouwe klant bij Zalando en dit is de eerste keer dat ik zoiets moet ondervinden. Even ter vermelding dat dit probleem zich blijkbaar al meerdere malen heeft voorgedaan bij Zalando met partner Mango.