Klacht
A. B.
Naar: Miinto - kleding
Ik heb op 1/5/23 2 paar schoenen gekocht bij miinto. Op 5/5 stuur ik 1 paar terug via Bpost. Dit pakket zijn ze kwijt. Er is een onderzoek gestart met de ombudsman maar tot op heden geen oplossing. Ik ben hier sinds 5/5 bijna dagelijks mee bezig. Bpost moest dit via DHL express verder sturen maar ze werken enkel met DHL parcel, dus vliegt het pakket in hun magazijn waar ze het nu “kwijt” zijn. Mijn pakket moest betaald worden 30 dagen na ontvangst via Klarna, maar omdat mijn pakket nog steeds niet is gevonden moet ik het bedrag betalen. Omdat dit over schoenen ter waarde van 470€ gaat, wil ik deze niet betalen. Ik wil enkel het paar betalen dat ik wél heb gehouden, maar dit kan niet. Vandaag heb ik dan ook een reminder gekregen en is er al 13€ kosten bijgekomen. Ik wil dat dit stopt! Ik heb zowel Bpost, Klarna, dhl parcel, dhl express en de winkel zelf, gecontacteerd maar zonder succes. Ik heb alle e-mails alsook bewijs van afgifte bij Bpost, maar nog is dit niet genoeg. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen bijstaan want ik ben de wanhoop nabij.
Berichten (15)
Miinto - kleding
Naar: A. B.
Beste , Bedankt dat u contact op hebt genomen met het Miinto KlantenserviceWe streven ernaar om binnen 24 uur (zo niet eerder) op uw e-mail te reageren. We stellen uw geduld zeer op prijs en we zullen u spoedig beantwoorden.Indien uw aanvraag dringend is, kunt u contact met ons opnemen via de chat, kunt vinden of bel ons op +31 20 790 0110.In de tussentijd heeft ons test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden test-aankoop.be/klagenrivacy Powered by Dixa --
Miinto - kleding
Naar: A. B.
Beste , Bedankt dat u contact op hebt genomen met het Miinto KlantenserviceWe streven ernaar om binnen 24 uur (zo niet eerder) op uw e-mail te reageren. We stellen uw geduld zeer op prijs en we zullen u spoedig beantwoorden.Indien uw aanvraag dringend is, kunt u contact met ons opnemen via de chat, kunt vinden of bel ons op +31 20 790 0110.In de tussentijd heeft ons test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden test-aankoop.be/klagenrivacy Powered by Dixa --
Miinto - kleding
Naar: A. B.
DATA NOT AVAILABLE
Miinto - kleding
Naar: A. B.
Beste,Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Miinto.Mijn verontschuldigingen dat u problemen ondervindt met uw retourzending.Na controle van de bestelling blijkt dat het retourpakket is overhandigd aan een verkeerde vervoerder. Uit onze gegevens blijkt dat het verstrekte retourlabel bedoeld was voor DHL Express, maar dat het pakket in plaats daarvan werd overhandigd aan BPost. In dit geval zijn wij niet verantwoordelijk.BPost werkt uitsluitend samen met DHL Parcel en dit voor leveringen binnen Belgie en Nederland. Echter is er geen samenwerking tussen BPost en DHL Express en is het belangrijk om geen DHL Express zendingen aan BPost te overhandigen.In deze situatie raden we u ten zeerste aan om contact op te nemen met BPost om na te gaan of het pakket nog in hun bezit is. Als het pakket niet kan worden gevonden, kunnen we helaas geen verdere hulp bieden, omdat we niet samenwerken met BPost. Toch vinden pakketten vaak hun weg naar de beoogde ontvangers, zij het met aanzienlijke vertraging.Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om ons dit te laten weten.Bedankt dat u voor Miinto hebt gekozen en we wensen u een fijne dag.Indien u ondersteuning in het Nederlands wenst dan horen we dit graag. We zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk in het Nederlands geholpen wordt. Houd er wel rekening mee dat het langer kan duren voordat wij uw email beantwoorden. Kind regards,NielsCustomer Success Agent, MiintoConversation id: 1953118NOTICE: This email and any attachments may contain confidential information.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and then delete this email andall attachments.Previous-message-reference: 47b65336fb144157a55ff80851ecffd8@email.dixa.ioPrevious-message-reference: 64cff669.a70a0220.99057.f948SMTPIN_ADDED_MISSING@mx.google.comPrevious-message-reference: ae9a07b629644165949ab57dd223f4ee@email.dixa.io System user August 6, 19::37 GMT Beste , Bedankt dat u contact op hebt genomen met het Miinto KlantenserviceWe streven ernaar om binnen 24 uur (zo niet eerder) op uw e-mail te reageren. We stellen uw geduld zeer op prijs en we zullen u spoedig beantwoorden.Indien uw aanvraag dringend is, kunt u contact met ons opnemen via de chat, kunt vinden of bel ons op +31 20 790 0110.In de tussentijd heeft ons test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden test-aankoop.be/klagenrivacy Powered by Dixa --
A. B.
Naar: Miinto - kleding
Zoals reeds vermeld wist niemand dat er een verschil zat tussen dhl parcel en dhl express. Bpost werkt wel met dhl parcel en als dit met express moest worden verstuurd, moest Bpost dit niet hebben aangenomen. In heb de winkel gevraagd een formulier in te vullen vd ombudsman ivm de waarde vd schoenen, maar na 1,5 week nog steeds geen nieuws. Jullie, miinto, maken jullie er ook gemakkelijk van af hoor!
Miinto - kleding
Naar: A. B.
Beste , Bedankt dat u contact op hebt genomen met het Miinto KlantenserviceWe streven ernaar om binnen 24 uur (zo niet eerder) op uw e-mail te reageren. We stellen uw geduld zeer op prijs en we zullen u spoedig beantwoorden.Indien uw aanvraag dringend is, kunt u contact met ons opnemen via de chat, kunt vinden of bel ons op +31 20 790 0110.In de tussentijd heeft ons test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden test-aankoop.be/klagenrivacy Powered by Dixa --
A. B.
Naar: Miinto - kleding
Zoals reeds vermeld wist niemand dat er een verschil zat tussen dhl parcel en dhl express. Bpost werkt wel met dhl parcel en als dit met express moest worden verstuurd, moest Bpost dit niet hebben aangenomen. In heb de winkel gevraagd een formulier in te vullen vd ombudsman ivm de waarde vd schoenen, maar na 1,5 week nog steeds geen nieuws. Jullie, miinto, maken jullie er ook gemakkelijk van af hoor!
Miinto - kleding
Naar: A. B.
Beste , Bedankt dat u contact op hebt genomen met het Miinto KlantenserviceWe streven ernaar om binnen 24 uur (zo niet eerder) op uw e-mail te reageren. We stellen uw geduld zeer op prijs en we zullen u spoedig beantwoorden.Indien uw aanvraag dringend is, kunt u contact met ons opnemen via de chat, kunt vinden of bel ons op +31 20 790 0110.In de tussentijd heeft ons test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden test-aankoop.be/klagenrivacy Powered by Dixa --
Miinto - kleding
Naar: A. B.
DATA NOT AVAILABLE
Miinto - kleding
Naar: A. B.
Dear Ann,Thank You for your e-mail.As we understand your situation, we regret to inform you that theres unfortunately nothing within our power to rectify. We kindly recommend reaching out to Bpost, as they might be able to offer further assistance.Please accept our sincere apologies for any inconveniences this situation may have caused you.With warmest regards,Indien u ondersteuning in het Nederlands wenst dan horen we dit graag. We zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk in het Nederlands geholpen wordt. Houd er wel rekening mee dat het langer kan duren voordat wij uw email beantwoorden. Kind regards,WeronikaCustomer Success Agent, MiintoConversation id: 1956599NOTICE: This email and any attachments may contain confidential information.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and then delete this email andall attachments.Previous-message-reference: 47058c967fb14f39908e48efcb4528e3@email.dixa.ioPrevious-message-reference: 64d24a0f.170a0220.29ac8.8613SMTPIN_ADDED_MISSING@mx.google.comPrevious-message-reference: 18a8ad1eaa354cfd8f83bfe1ee2e3a46@email.dixa.io System user August 8, 13::58 GMT Beste , Bedankt dat u contact op hebt genomen met het Miinto KlantenserviceWe streven ernaar om binnen 24 uur (zo niet eerder) op uw e-mail te reageren. We stellen uw geduld zeer op prijs en we zullen u spoedig beantwoorden.Indien uw aanvraag dringend is, kunt u contact met ons opnemen via de chat, kunt vinden of bel ons op +31 20 790 0110.In de tussentijd heeft ons test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden test-aankoop.be/klagenrivacy Powered by Dixa --
A. B.
Naar: Miinto - kleding
Ik ben niet akkoord. Miinto kan gemakkelijk de winkel contacteren en hiermee verder gaan. Jullie kunnen aan de winkel vragen om een formulier te sturen waarop de prijs van het verloren pakket vermeld staat.
Miinto - kleding
Naar: A. B.
Beste , Bedankt dat u contact op hebt genomen met het Miinto KlantenserviceWe streven ernaar om binnen 24 uur (zo niet eerder) op uw e-mail te reageren. We stellen uw geduld zeer op prijs en we zullen u spoedig beantwoorden.Indien uw aanvraag dringend is, kunt u contact met ons opnemen via de chat, kunt vinden of bel ons op +31 20 790 0110.In de tussentijd heeft ons test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden test-aankoop.be/klagenrivacy Powered by Dixa --
A. B.
Naar: Miinto - kleding
Ik ben niet akkoord. Miinto kan gemakkelijk de winkel contacteren en hiermee verder gaan. Jullie kunnen aan de winkel vragen om een formulier te sturen waarop de prijs van het verloren pakket vermeld staat.
Miinto - kleding
Naar: A. B.
Beste , Bedankt dat u contact op hebt genomen met het Miinto KlantenserviceWe streven ernaar om binnen 24 uur (zo niet eerder) op uw e-mail te reageren. We stellen uw geduld zeer op prijs en we zullen u spoedig beantwoorden.Indien uw aanvraag dringend is, kunt u contact met ons opnemen via de chat, kunt vinden of bel ons op +31 20 790 0110.In de tussentijd heeft ons test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden test-aankoop.be/klagenrivacy Powered by Dixa --
A. B.
Naar: Miinto - kleding
Beste, ik had jullie gecontacteerd op 4/9. Kunnen jullie aub hiermee verder gaan? Ik ben niet akkoord. Miinto kan gemakkelijk de winkel contacteren en hiermee verder gaan. Jullie kunnen aan de winkel vragen om een formulier te sturen waarop de prijs van het verloren pakket vermeld staat.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten