Geachte mevrouw/heer,
Op 22/10/2024 kocht ik een NADUVI Collection Philipa Hoekbank Rechts met Slaapfunctie - Bouclé-Crème in uw online winkel en betaalde ik €1199 zonder verzendkosten.
Bij de levering op 4/11/2024 zijn de goederen beschadigd toegekomen en bleek er een stuk te ontbreken. Ik heb dit de dag nadien gemeld en op 6 november reactie gekregen. Zie mails in bijlage.
De ophalingsvoorwaarden van de transporteur zijn zeer nadelig. Timing is tussen 8u en 22u en specifieke timing wordt pas laat in de dag gegeven. Ophaling stond gepland op 25/11/2024. De transporteur is onverrichter zaken terug gekeerd omdat er te weinig plaats was in de vrachtwagen. Ophaling is opnieuw gepland voor 26/11/2024. Er is opnieuw iets fout gegaan met de planning en ik moet dit opnieuw inplannen. Dit zijn dus 3 dagen dat ik niet mijn werk kan omdat ik van 8u tot 22u aanwezig moet zijn.
Deze vertraging heeft mij als freelance consultant ernstige schade berokkend, aangezien ik niet kan factureren voor niet gewerkte dagen.
Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van €1000 wordt geraamd.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Retourregeling