Terug

Retourneren van defect toestel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

F. F.

Naar: LIDL BELGIUM

25/02/2025

Sinds 5 februari 2025 probeer ik een retour aan te vragen voor een defecte steelstofzuiger. Op 14/2 contacteer ik nogmaals de klantendienst en vragen ze om een mail te sturen naar hun servicecenter@ksr-group.com. Volgens hen zou ik een verkeerde aanvraag gedaan hebben via de nederlandse website. Ondertussen is het 25/2 en heb nog steeds geen reactie. Na telefonisch contact zeggen ze dit te laten onderzoeken maar ondertussen kom je geen stap verder. Ze hoeven mijn stofzuiger niet meer te herstellen en wil gewoon mijn geld terug anders wordt het een straatje zonder einde.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform