Terug

Retourneren lukt maar niet

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. S.

Naar: DPD Belgium

05/12/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 10/11 is mijn pakket bij pick-up in Eppegem geleverd maar dit moet geretourneerd worden naar afzender in Duitsland. Op 18/11 is het bij de ophaling in jullie depot Vilvoorde toegekomen. Het is daarna opnieuw naar Eppegem gestuurd waarna zij op 24/11 dit alweer hebben meegegeven met de chauffeur met ontvangst depot Vilvoorde 26/11. Het is nu alweer gestuurd naar Eppegem. Wat voor een spel wordt hier gespeeld? Ik heb dit al gemeld en jullie hebben op 2/12 bevestigd dit met de chauffeur mee te geven voor verzending Duitsland. Volgens de tracking is dit niet gebeurd en heb ik ook niet meer de garantie dat dit zelfs ooit nog eens correct uitgevoerd wordt. Intussen wacht de dame ginds op haar pakket en ik op mijn centen. Kan DPD nu eindelijk dit pakket DRINGEND terugsturen naar Duitsland en mij een bewijs sturen van uitvoering en bewijs van aankomst in Duitsland. Met vriendelijke groeten, Bijlage: Mail DPD 2/12 Screenshots hele historiek

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: V. S.

08/12/2025

Beste Veronique, Bedankt voor het contacteren van onze service via Testaankoop. Het pakket word inderdaad telkens opnieuw gerouteerd naar het afhaalpunt in plaats dat het retour afzender gaat. Ik zie dat er al een dossier opgestart was hiervoor. Opnieuw geef ik het door dat ze het pakket na afhaling in de shop correct doorsturen naar Duitsland. Onze excuses voor het ngemak. Ik wens u een fijne dag. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform