Terug

Retourneren is een drama!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. P.

Naar: MediaMarkt

22/05/2024

3 mei een bestelling gedaan, 6 mei gebeld om deze te annuleren. Sindsdien constant verschillende verhalen, annuleren is gelukt, lukt niet … de verzending is al verzonden?? ( was op 18 Mei) uiteindelijk moest ik de levering weigeren, dus telefoontje van de leverancier hallo ik kom leveren, deze persoon vond het uiteraard ook niet leuk! Want hij stond daar voor niets! Oké, een andere collega belt ik leg het probleem uit! Oké een mail! Haleluja mijn bestelling is geannuleerd op 18 mei! BINNEN 7 WERKDAGEN staat het geld op je rekening! Oké! Top …. En typische mediamarkt .. vandaag 22/5 terug een mailtje, ik citeer “Uw terugbetaling is in behandeling en zal binnen maximaal 14 dagen zichtbaar voor u zijn.” Klantenservice? 0/10 voor mijn eigen GELD WAAROM VIND IEDEREEN DIT NORMAAL?????Ik wil mijn geld terug!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform