Terug

retournamedatum verplaatsen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. R.

Naar: BeterBed.be

02/08/2023

Beste, Begin dit jaar hebben mijn vrouw en ik een twee persoonsmatras gekocht bij Beter Bed en na levering bleek al snel dat er iets mis was met de matras. Jullie bevestigen de fout en gaan akkoord met de retourname van de matras, maar we willen deze matras nog houden tot we een nieuwe matras hebben, anders moeten we slapen op de grond. De nieuwe matras wordt pas geleverd +/- eind oktober.Ik hoop dat jullie hiervoor begrip kunnen opbrengen en de retournamedatum van de slechte matras kunnen verzetten naar eind oktober.Ik heb al een email gestuurd naar de klantendienst, maar volgens jullie kan de retournamedatum niet meer verzet worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform