Terug

Retourlabel niet ontvangen en geen terugbetaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

M. M.

Naar: Apple Belgium

18/12/2025

Geachte mevrouw/heer, Op [29 nov 2025] heb ik in uw online winkel een [iphone 17 ] gekocht, waarbij ik het bedrag van 1219 euro betaald Bij de 2e levering van het product, die plaatsvond op 9 december, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 10 december gebeld om een retour te starten, ik kreeg een mededeling in die zin dat een koerier het ging ophalen . Donderdag 11 december is hij opgehaald door ups en vrijdag 12 december werd hij terug aan mij overhandigd Op 12 , 13 en 14 en 15 dec heb ik gebeld naar jullie en steeds kreeg ik geen deftige oplossing om m Het toestel retour te zenden zodat de terugbetaling kon beginnen en ik nog in tijd was voor het herroepingsrecht ( tot 8 januari) mijn verzoek was om de gsm zelf binnen te doen als retour zodanig ik bewijs in mijn handen had dat ik in mijn recht ben en de telefoon heb overhandigd , dus ik vraag constant een retour label via mail . Want ook te horen gekregen dat ups in de brievenbus een label heeft ontvangen dat is never want dan zou ik niet opnieuw bellen en gefrustreerd zijn dat er weer een dag voorbij is zonder hulp , ik zou heel gelukkig zijn moest usp en jullie jullie werk deden en het label overhandigen aan mij . Tot op heden, na 10 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van [1219]. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen , aangezien ik geen retourlabel krijg en ik moet wachten op jullie maar ik ben niet in fout dus mijn geld op jullie bank laten staan is ook niet wettelijk alsook zal ik de telefoon kosten in de schade claim zetten . Ik ben zo eerlijk om te zeggen dat de telefoon terug aan mij bezorgd is en dan word ik zo onrespectloos behandelt.... echt een schande is het . Totaal niet klantgericht . En tegen jullie beleid . Ik wacht op uw antwoord binnen 5 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs

Berichten (2)

Apple Belgium

Naar: M. M.

18/12/2025

We lezen en beantwoorden je e-mail zo snel mogelijk. Dit kan 1 werkdag duren. Als je dit nog niet hebt gedaan, vragen we je deze e-mail te beantwoorden met je bestelnummer (dat begint met ‘W’) en het e-mailadres dat je bij je bestelling hebt gebruikt. Handige informatie -Ga naar debestelstatuspaginaom de status van je bestelling te bekijken. Als je bestelling is gekoppeld aan je Apple Account, kun je ook inloggen om bijvoorbeeld je bestelling te wijzigen, een zending te volgen en je accountgegevens bij te werken. -Ga naarSupport bij het winkelenvoor informatie over onder meer het plaatsen van een bestelling, de verzending, de bestelstatus en het retourneren van producten. -Ga naarApple Supportvoor ondersteuning voor al je Apple producten, of om contact op te nemen met een expert. -Vragen over ons privacybeleid? In onsbeleidleggen we uit hoe we je gegevens verzamelen, gebruiken, vrijgeven, overdragen en bewaren. -Op de paginaSocial engineering-praktijken herkennen en vermijdenlees je hoe je een verdachte e-mail herkent. Je kunt ook deze e-mail beantwoorden met dee-mail als bijlage. Uit veiligheidsoverwegingen raden we je aan om nooit op links in de e-mail te klikken en deze niet te beantwoorden met persoonlijke gegevens. ---------------------------------------------------------------------

Apple Belgium

Naar: M. M.

19/12/2025

Beste Maya, Dank voor uw bericht aan Apple. We vinden het vervelend dat u problemen heeft ervaren met de retour. Apple reageert niet op verzoeken via klachtendiensten. U bent van harte welkom om onze klantenservice te contacteren via 0800 99 846 tussen 09.00-19.00 op werkdagen. Met vriendelijke groeten, Apple Distribution International On December 18, 2025 at 20:47:42 :PM GMT, klachten@test-aankoop.be wrote:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform