Terug

Retourkosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Autodoc

02/03/2021

Beste,Ik zocht een paar remschoenen voor mijn auto. Na al mijn autogegevens zorgvuldig ingevuld te hebben toonde Autodoc mij alle remschoenen die passend waren voor mijn model. Toen ik mijn bestelling plaatste krijg ik 5 dagen later mijn bestelling (5 dagen zonder auto maar soit...), echter toen ik deze in ontvanging kreeg waren deze kleiner dan de originele. Dus als gevolg had ik dit aangegeven en gevraagd om ze retour te sturen. Ik kreeg hier dan een auto-reply van dat dit was ontvangen en voor de rest niets. 3 Dagen later had ik dan zelf contact met hun opgenomen om te informeren naar de status hierover (ondertussen al 8 dagen zonder auto). Hier werd mij verteld dat ik het artikel kon retourneren maar omdat ik geen extra optie betaalde bij mijn bestelling moet ik zelf opdraaien voor de retourkosten. Deze optie had ik niet gekozen en wilde ik ook niet betalen aangezien hun website en informatie mij vermelde dat dit onderdeel passend is voor mijn model dus zag ik geen reden waarom ik deze zou willen retourneren. Ik voel mij als klant zwaar genaaid dat ik zelf moet opdraaien voor de retourkosten omwille van hun fout en verkeerde informatie op hun website. En zeker aangezien de retourkosten mij meer zullen kosten dan het remschoenen set zelf.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform