Beste Test-aankoop,Naar aanleiding van de laatste terugkoppeling die ik heb ontvangen voor deze klant stuur ik u deze e-mail na.Zojuist is het matras bevestigd dat het retour is gekomen en dat de terugbetaling al in werking was gesteld. Ik heb de klant geïnformeerd dat de terugbetaling voor 6 september bij hem op de rekening zichtbaar moet zijn, mocht er iets niet goed zijn verwerkt kan de klant mij weer benaderen.Wens ik u nog een prettige dag toe.Groetjes,Yanoff_&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Ma, 26 Aug om 11:34 AM , Service client Emma contact@emma-matelas.be schreef: Beste Test-aankoop,Naar aanleiding van de laatste updates voor de bestelling van de klant, stuur ik u deze e-mail na.De retour zal vandaag opgehaald worden en verwerkt worden. Op het moment dat het verwerkt is zal ik de terugbetaling ook meteen verwerken voor de klant.Wens ik u voor nu nog een prettige dag toe.Groetjes,Yanoff_&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Di, 30 Jul om 11:53 AM , Service client Emma contact@emma-matelas.be schreef: Beste Test-aankoop,Excuses voor de vertraagde reactie met betrekking tot de klachtmelding vanuit onze klant.Ik zie dat door ons ticket systeem de laatste e-mail conversatie binnen kwam op een gesloten ticket. Hierdoor werd de agent in kwestie niet op de hoogte gesteld dat er een nieuwe reactie was binnen gekomen. Ik heb de klant meteen gebeld, maar geen gehoor gekregen en ook een e-mail nu uitstaan met een bel verzoek zodat ik het zo snel mogelijk kan oplossen voor de klant.Zodra het is afgerond krijgt u nog een bevestiging ervan.Wens ik u voor nu nog een prettige dag toe.Groetjes,Yanoff_Persoonlijke Slaap Adviseur&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Vr, 28 Jun om 8:15 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: 13716939:1024352