Terug

Retourdienst antwoordt niet meer

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

T. H.

Naar: EMMA Matelas

28/06/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 2024-02-03 heb ik in uw online winkel een EMMA ORIGINAL HYBRID V2 160X200 + PROTEGE MATELAS gekocht, waarbij ik het bedrag van 874,- heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond begin februarie, en na minder dan de gebruiksperiode van 100 dagen, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik krijg namelijk rugpijn door de matras. Ik heb u op 13 mei 24 al een eerste mededeling in die zin gestuurd per e-mail. Op aanraden van uw contactpersoon heb ik gezocht naar een overnemer maar die niet gevonden. Nadat ik opnieuw contact opnam, nog altijd binnen de termijn, kreeg ik plots geen antwoord meer. Niemand gaf nog antwoord bij uw bedrijf om mijn verzoek in te willigen. Ik heb alle e-mails met het 1e contact hierover nog bij mij. Zie bijlage. Ik betwist het bovenstaande omdat ik binnen de gebruiksperiode aangaf dat ik de matras wenste terug te sturen. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van 874,-. Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.

Berichten (3)

Bemiddeling door Testaankoop 14 juli 2024

EMMA Matelas

Naar: T. H.

30/07/2024

Beste Test-aankoop,​Excuses voor de vertraagde reactie met betrekking tot de klachtmelding vanuit onze klant.Ik zie dat door ons ticket systeem de laatste e-mail conversatie binnen kwam op een gesloten ticket. Hierdoor werd de agent in kwestie niet op de hoogte gesteld dat er een nieuwe reactie was binnen gekomen. Ik heb de klant meteen gebeld, maar geen gehoor gekregen en ook een e-mail nu uitstaan met een bel verzoek zodat ik het zo snel mogelijk kan oplossen voor de klant.Zodra het is afgerond krijgt u nog een bevestiging ervan.Wens ik u voor nu nog een prettige dag toe.Groetjes,Yanoff_Persoonlijke Slaap Adviseur&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Vr, 28 Jun om 8:15 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 13716939:1024352

EMMA Matelas

Naar: T. H.

26/08/2024

Beste Test-aankoop,Naar aanleiding van de laatste updates voor de bestelling van de klant, stuur ik u deze e-mail na.De retour zal vandaag opgehaald worden en verwerkt worden. Op het moment dat het verwerkt is zal ik de terugbetaling ook meteen verwerken voor de klant.Wens ik u voor nu nog een prettige dag toe.Groetjes,Yanoff_&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Di, 30 Jul om 11:53 AM , Service client Emma contact@emma-matelas.be schreef: Beste Test-aankoop,​Excuses voor de vertraagde reactie met betrekking tot de klachtmelding vanuit onze klant.Ik zie dat door ons ticket systeem de laatste e-mail conversatie binnen kwam op een gesloten ticket. Hierdoor werd de agent in kwestie niet op de hoogte gesteld dat er een nieuwe reactie was binnen gekomen. Ik heb de klant meteen gebeld, maar geen gehoor gekregen en ook een e-mail nu uitstaan met een bel verzoek zodat ik het zo snel mogelijk kan oplossen voor de klant.Zodra het is afgerond krijgt u nog een bevestiging ervan.Wens ik u voor nu nog een prettige dag toe.Groetjes,Yanoff_Persoonlijke Slaap Adviseur&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Vr, 28 Jun om 8:15 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 13716939:1024352

EMMA Matelas

Naar: T. H.

28/08/2024

Beste Test-aankoop,Naar aanleiding van de laatste terugkoppeling die ik heb ontvangen voor deze klant stuur ik u deze e-mail na.Zojuist is het matras bevestigd dat het retour is gekomen en dat de terugbetaling al in werking was gesteld. Ik heb de klant geïnformeerd dat de terugbetaling voor 6 september bij hem op de rekening zichtbaar moet zijn, mocht er iets niet goed zijn verwerkt kan de klant mij weer benaderen.Wens ik u nog een prettige dag toe.Groetjes,Yanoff_&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Ma, 26 Aug om 11:34 AM , Service client Emma contact@emma-matelas.be schreef: Beste Test-aankoop,Naar aanleiding van de laatste updates voor de bestelling van de klant, stuur ik u deze e-mail na.De retour zal vandaag opgehaald worden en verwerkt worden. Op het moment dat het verwerkt is zal ik de terugbetaling ook meteen verwerken voor de klant.Wens ik u voor nu nog een prettige dag toe.Groetjes,Yanoff_&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Di, 30 Jul om 11:53 AM , Service client Emma contact@emma-matelas.be schreef: Beste Test-aankoop,​Excuses voor de vertraagde reactie met betrekking tot de klachtmelding vanuit onze klant.Ik zie dat door ons ticket systeem de laatste e-mail conversatie binnen kwam op een gesloten ticket. Hierdoor werd de agent in kwestie niet op de hoogte gesteld dat er een nieuwe reactie was binnen gekomen. Ik heb de klant meteen gebeld, maar geen gehoor gekregen en ook een e-mail nu uitstaan met een bel verzoek zodat ik het zo snel mogelijk kan oplossen voor de klant.Zodra het is afgerond krijgt u nog een bevestiging ervan.Wens ik u voor nu nog een prettige dag toe.Groetjes,Yanoff_Persoonlijke Slaap Adviseur&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Vr, 28 Jun om 8:15 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 13716939:1024352


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform