Terug

Retour

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. M.

Naar: LIDL BELGIUM

13/04/2021

Beste, ik bestelde een Staande Compressor via de Lidl Shop (later bleek dat deze goedkoper werd verkocht in de winkel) en deze werd beschadigd/gebruikt geleverd. Dezelfde dag werd dit telefonisch gemeld en deze zou vervangen worden en de andere terug worden opgehaald. Er werd meteen een leveringsdatum en retourdatum vastgelegd. De nieuwe compressor werd weerom beschadigd geleverd en de andere nooit opgehaald. Weerom werd de klantendienst telefonisch en per email gecontacteerd om de 2 compressors op te halen. Maar telkens gaat de afgesproken datum van retour niet door. Ik wens dat deze toestellen worden opgehaald en mijn geld wordt teruggestort.Mvg, Bert Moens

Berichten (1)

LIDL BELGIUM

Naar: B. M.

21/04/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform