Op 17 mei plaatste ik een bestelling bij Sarenza die ik moest retourneren omdat de maat niet goed was. De retourzending is volgens de tracking van Bpost reeds op 23 mei bij hen toegekomen maar ik wacht nog steeds op mijn terugbetaling. Retourvoorwaarden op de website beweren dat de terugbetaling 14 dagen na ontvangst van het pakket door Bpost zou gebeuren, dit klopt dus helemaal niet, ik wacht al 27 (!) werkdagen op mijn betaling.
Ik heb reeds verschillende keren contact opgenomen met Sarenze maar er komt geen schot in de zaak. Na een eerste contact vroegen ze mij geduld te hebben, dit was een week nadat ik van Bpost de afleverbevestiging had gekregen. Nog een week later goed nieuwe: het pakket is in het magazijn! nu nog 14 dagen wachten want we moeten het naar Frankrijk sturen. Zéér vreemd dat dit mijn terugbetaling vertraagd want retourneren naar Frankrijk is niet mijn verantwoordelijkheid...
Na twee weken nog steeds geen, bevestiging of terugbetaling te hebben ontvangen (we zijn dan al bijna eind juni) nog eens geïnformeerd om dan te horen te krijgen dat Sarenza mijn retourzending ZELF is kwijtgeraakt in hun eigen interne transport naar Frankrijk maar eerder had ik wél de bevestiging dan mijn retour in België was ontvangen. Ik moet bewijzen doorsturen van de levering maar krijg daarna geen reactie meer op mijn mails.
Eerst en vooral wordt er op de website nergens vermeld dat ik moet wachten op mijn terugbetaling tot het in Frankrijk is toegekomen. Ik moet retourneren naar een adres in belgië om de terugetaling te krijgen en daar is de zending wel degelijk ontvangen. Op de website staat dit: "Je wordt terugbetaald binnen de 14 dagen zodra je pakket in ontvangst is genomen door Bpost ( met uitzondering van weekends en feestdagen)."
Ik wacht al 1,5 maand op mijn terugbetaling en vind het schandalig dat ik nu nog langer moet wachten omdat Sarenza zelf, niet ik of Bpost, mijn zending is kwijtgeraakt terwijl het wel degelijk op het retouradres is ontvangen.
Graag assistentie want er komt geen schot in de zaak. Ik heb een betwisting van de credit card betaling aangevraagd maar die procedure kan nog weken tot maanden duren. Ik wil gewoon mijn geld terug van de schoenen die ik heb geretourneerd en die zij reeds op 23 mei hebben ontvangen.