Terug

Retour

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

P. U.

Naar: bol.com

17/12/2025

Op 21 november kocht ik via BOL.com een ​​USB-verwarmingsmat ​​voor 53 euro, die ik op 26 november ontving. Na het testen bleek het artikel niet te werken. Daarom heb ik bij BOL een retourverzoek ingediend. Sindsdien krijg ik alleen maar beloftes dat het retourlabel en de instructies zullen worden verstuurd. Op 14 december zag ik dan dat mijn retourverzoek door BOL was geannuleerd. Ik heb een nieuwe retourprocedure gestart, maar het lijkt erop dat ik weer geen reactie krijg. Ik heb maar een klein pensioen en wil mijn betaalde 53 euro graag terug.

Berichten (1)

bol.com

Naar: P. U.

17/12/2025

Beste Peter, Bedankt voor je bericht. Spijtig om te vernemen dat je tot op heden geen retourlabel hebt ontvangen. We gaan aan de slag met je klacht en nemen contact met je op zodra er meer informatie bekend is. Met vriendelijke groet, Bol.

Bemiddeling door Testaankoop 17 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform