Geachte mevrouw/heer,
Op 30/7 heb ik in uw online winkel een Hilara-short gekocht, waarbij ik het bedrag van 29,95 € heb betaald. Mijn bestelling kreeg code #4681.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 13/8, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 15/8 (maximaal 14 dagen na levering] een mededeling in die zin gestuurd per e-mail.
Op 16/8 antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat omdat het geld kost en u geen geldige reden had om het product terug te sturen, zoals een beschadigd of kapot product.
Ik betwist het bovenstaande . Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van 29,95 euro .
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.