Terug

Retour wordt niet terugbetaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: Sarenza.be

11/06/2023

Bij Sarenza bestelde ik 25/05/2023 sandalen t.w.v. € 87,70 en betaalde direct via Paypal. Ze kwamen 30/05 aan en waren te klein dus ik retourde diezelfde dag nog via het retourformulier op de site. 31/05 bracht ik de sandalen binnen in een bpost-punt met de retoursticker vanop de site. Op mijn app kreeg ik 01/06 afgiftebewijs dat de schoenen geleverd waren op het retouradres in Charleroi. Het is nu 11/06 en de status op mijn sarenza account is nog steeds je retourpakket is nog niet ontvangen. De klantendienst is telefonisch onbereikbaar en mails worden niet beantwoord. Ik lees online dat veel mensen problemen hebben met terugbetalingen bij Sarenza. Dit lijkt me geen wettelijke gang van zaken. Graag een onmiddellijke terugbetaling van mijn retourpakket dat al 11 dagen terug in jullie bezit is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform