Op woensdag 7/08/2019 bestelde mijn vrouw een GSM bij Telenet, zijnde een Samsung Galaxy S10e (€599.00). De volgende ochtend realiseerden we ons dat het eigenlijk een betere versie moest zijn, namelijk de Samsung Galaxy S1O (€ 649.00).Zodra de lijnen van Telenet opengingen heeft mijn vrouw gebeld met de vraag om dit aan te passen. Maar ondanks het feit dat de bestelling wegens het late uur woensdag nog niet geregistreerd was bij Telenet was een wijziging niet mogelijk.De enige optie was om het verkeerde toestel te laten leveren en onmiddellijk terug te sturen en tegelijkertijd het ander toestel reeds te bestellen. Ondanks dat het hier telkens toch om enkele honderden euro’s gaat deden we dit dan maar.Op 9/08/2019 werd ons dan een retourlabel toegestuurd waarmee we op 10/08/2019 het verkeerde toestel terugstuurden. We kregen hier geen ontvangstbewijs van maar we gingen een mail ontvangen van POSTNL met een track & trace nummer om ons pakket te volgen.Aangezien dit uitbleef hebben we via hun site het retournummer ingegeven waarbij we vaststelden dat het toestel wel degelijk door hen werd opgehaald en gesorteerd. Op vrijdag 16/08/2019 hadden we nog steeds geen verdere info gekregen en bleef ook de status op de site van POSTNL ongewijzigd wat ons toch wel verontrustte. Een telefoontje naar de klantendienst van Telenet dan maar waar we na enig wachten te horen kregen dat het pakje nog steeds niet was toegekomen en dat ze een onderzoek gingen instellen bij de transporteur.Diezelfde dag hebben we dan toch ook even POSTNL gecontacteerd waar we na opnieuw even wachten te horen kregen dat we Telenet moesten informeren en dat enkel zij een onderzoek konden instellen. Op mijn spontane reactie: “U bent ons pakket dus kwijt?” kwam zonder aarzelen het antwoord: “Ja”.Nu begrijp ik dat dergelijke zaken kunnen voorvallen maar intussen moeten wij wel netjes wachten op ons geld. Wij hebben alle procedures gevolgd zoals die ons werden meegedeeld maar uiteindelijk zijn wij wel de pineut.Geen uitleg, geen rechten, enkel de zekerheid dat we dus nu moeten wachten tot wiet ik veel wie – weet ik veel wat heeft uitgezocht. Om dan wellicht nadien nog even te moeten wachten tot iemand met enig mandaat de opdracht geeft ons geld terug te storten.