Terug

retour wordt niet opgehaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: bol.com

09/05/2024

Beste, ik bestelde op 13 feb 24 een zetel via Bol.com. Die werd geleverd door the living store. De zetel deed niet aan onze voorwaarden doordat we een retour hebben aangevraagd. (nr 4074998705 / 117306080) De firma bevestigde de retour maar kwam de zetel niet halen. Opnieuw nam ik contact op met de firma en opnieuw bevestigde de firma dat ze de zetel gingen komen ophalen. Drie maanden later hebben ze de zetel nog steeds niet opgehaald en heb ik mijn geld nog niet terug. Ondertussen staat bij mijn bestellingen bij Bol.com dat de retour geannuleerd is. Ik wil zo snel mogelijk mijn geld terug. Ik heb nog alle e-mails bijgehouden.

Berichten (1)

bol.com

Naar: M. P.

10/05/2024

Beste Marc,Bedankt voor je bericht. We nemen contact met je op.Met vriendelijke groet,Chantal van bol


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform