Terug

Retour wordt niet aanvaard

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

. .

Naar: bol.com

31/07/2019

Beste, ik bestelde op 16/07/2019 een onkruidbrander bij Prohobtools (een partner van Zalando). Deze zou binnen de 3 seconden onkruid verbranden maar deed dit dus niet. Ook niet als je 10 seconden liet branden en dan afwachtte, 2 dagen later stond het onkruid er nog zeer levendig. Wij mochten deze dus terugsturen 30 dagen binnen de levertermijn. Wij hebben deze op 26/07/2019 teruggestuurd in de doos met licht beige tape aan de bovenkant.Nu kregen wij deze mail binnen op 30/07/2019: Onlangs heb je via bol.com een artikel gekocht bij Prohobtools en weer teruggestuurd. Deze partner heeft ons laten weten dat het artikel niet kan worden teruggenomen. Het spijt ons dat het retourneren niet is gegaan zoals verwacht Waarop ik heb gevraagd of ze mij konden uitleggen wat de exacte reden was en dit antwoord kreeg :Wij hebben een lege doos ontvangen + een losse beschadigde brander.Ook is er gaan spoor van nieuwe tape dus heeft u de verpakking open/los verzonden.Het is de bedoeling dat u het product deftig verpakt en DICHTKLEEFD ter verzending naar ons.Ook ontbreekt de handleiding van het product.Zowel de schade als de ontbrekende handleiding zorgen ervoor dat de retour geweigerd is en opnieuw naar u verzonden zal worden.Buiten het feit dat deze mail zeer onvriendelijk overkomt, lijkt het mij zeer straf dat er een volledig lege doos zou worden afgeleverd door Bpost en de onkruidbrander daarna los en beschadigd... Wij hebben de handleiding er zelfs niet uitgehaald dus ik vind het allemaal zeer raar dat dit zo gecommuniceerd wordt. Zij zeggen geen sporen te vinden van tape maar deze is wel degelijk fatsoenlijk dichtgeplakt zoals wij met elke retour doen.. hiervan zo beschuldigd worden vind ik er eigenlijk wel over.. los daarvan geloof ik het niet dat de lange onkruidbrander zomaar uit de doos zou zijn gevallen want dan moet er wel echt bruut met het pakket zijn omgegaan..Ik vraag mij af of ik hier iets aan kan doen? Want ik twijfel er zeer sterk aan dat hun verhaal klopt en ik wens deze factuur dan ook niet te betalen voor een (nu dus wel kapotte onkruidbrander).

Berichten (2)

bol.com

Naar: . .

31/07/2019

DATA NOT AVAILABLE

bol.com

Naar: . .

31/07/2019

Goedemorgen Test-Aankoop,Wij hebben te weinig gegevens ontvangen om de klant terug te vinden in ons systeem. Het klantnummer is niet van ons en daarbij heeft de klant het erover dat zij een artikel heeft aangeschaft bij een partner van Zalando. Wij kunnen helaas de klacht niet in behandeling nemen.Met vriendelijke groet,Sherivabol.com Customer Carewww.bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform