Terug

Retour werd zonder verwittiging geannuleerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: bol.com

29/12/2023

Beste, ik bestelde op 9/12/2023: Bedecor 8 stuks (60cm tot 200cm) verstelbare elastische lakenspanners met metalen klemmen, voor de hoeken van bed, matras,wit.Daar de spanners helemaal niet verstelbaar zijn tot 200 cm, heb ik een retour aangevraagd.Op 12/12/2023 laat Bol,com mij in een mail weten dat mijn retouraanvraag ontvangen werd.De laatste mail die ik op 15/12/2023 van hen ontving zegt: “Je retour is onderweg. Dankjewel! Deze mail is je afgiftebewijs. Zodra we je artikel hebben ontvangen, sturen we je weer een mail.”Daarna complete stilte tot ik in mijn account zag dat mijn retour geannuleerd werd omdat ik zogezegd te laat ben met het retourneren van het pakket, ook al heb ik hiervoor normaal gezien 30 dagen de tijd.Nu word ik blijkbaar verondersteld mijn bestelling die ik tijdig teruggestuurd heb te betalen.Ik heb Bol.com nog niet gecontacteerd omdat ik niet direct vond hoe dat moest. Uit de overwegend positieve ervaringen die ik tot nu toe had met Bol.com, leid ik af dat dit alles gewoon op een foutje berust wegens de drukte tijdens de feestdagen en ik heb goede hoop dat Bol.com dit zal rechtzetten.

Berichten (1)

bol.com

Naar: A. V.

29/12/2023

Goedemorgen Arlette,Bedankt voor je bericht. Spijtig te vernemen dat het artikel niet voldoet aan de verwachting en dat de retour tot op heden niet is verwerkt. Ik heb zojuist de retour melding opnieuw aangemaakt en de partner verzocht de retour zo spoedig mogelijk te verwerken. We houden de verwerking van de retour in de gaten.Met vriendelijke groet,Chantal van bol


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform