Beste, ik bestelde op 9/12/2023: Bedecor 8 stuks (60cm tot 200cm) verstelbare elastische lakenspanners met metalen klemmen, voor de hoeken van bed, matras,wit.Daar de spanners helemaal niet verstelbaar zijn tot 200 cm, heb ik een retour aangevraagd.Op 12/12/2023 laat Bol,com mij in een mail weten dat mijn retouraanvraag ontvangen werd.De laatste mail die ik op 15/12/2023 van hen ontving zegt: “Je retour is onderweg. Dankjewel! Deze mail is je afgiftebewijs. Zodra we je artikel hebben ontvangen, sturen we je weer een mail.”Daarna complete stilte tot ik in mijn account zag dat mijn retour geannuleerd werd omdat ik zogezegd te laat ben met het retourneren van het pakket, ook al heb ik hiervoor normaal gezien 30 dagen de tijd.Nu word ik blijkbaar verondersteld mijn bestelling die ik tijdig teruggestuurd heb te betalen.Ik heb Bol.com nog niet gecontacteerd omdat ik niet direct vond hoe dat moest. Uit de overwegend positieve ervaringen die ik tot nu toe had met Bol.com, leid ik af dat dit alles gewoon op een foutje berust wegens de drukte tijdens de feestdagen en ik heb goede hoop dat Bol.com dit zal rechtzetten.