Terug

Retour webshop wordt niet geaccepteerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: Klarna

04/07/2023

Beste, ik bestelde vorig jaar een jurkje bij lazaru.nl, bij levering bleek t gewoon een vod te zijn, retour gemeld en terug gestuurd via bppost, spijtig genoeg zonder track en tracé omdat ik 10,50 al teveel vond. Ben nu meer dan een jaar bezig met zowel lazaru.nl en klarna. En nu ineens sturen ze incasso op me af en zou ik voor dat vod geen 49.95 moeten betalen maar 91 euro.

Berichten (2)

J. H.

Naar: Klarna

12/07/2023

Jullie weten dat k hier allang mee bezig ben en dat k een klacht had ingediend. Er worden 12 euro kosten aangerekend en als ik erna vraag krijg ik excuses van een medewerker en hij annuleert ze en 2 dagen later krijg ik een incasso op mijn nek met nog veel meer kosten. Ronduit schandalig

J. H.

Naar: Klarna

29/07/2023

Nog geen bericht.....zegt genoeg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform