Besteik bestelde een product op 17 april en heb dit op 19 april ontvangen. De dag nadien wou ik het retour sturen en contacteerde Farmaline, zonder resultaat. Niet te bereiken via mail, messenger of telefonisch! Ik heb wel zoals het hoort het herroepingsformulier gestuurd via mail. op 27 april heb ik dan eindelijk iemand te pakken gekegen via telefoon en ze hebben mij een retourformulier gestuurd. Ik heb dit gebruikt en het pakketje de dag zelf nog met BPost verstuurd. We zijn nu 8 mei en nog steeds geen verwerking van mijn retour. Blijkt dat als ik kijk via track and trace dat mijn pakketje ergens vasthangt. Opnieuw onmogelijk om Farmaline te pakken te krijgen, na 3 uur bellen eindelijk iemand aan de lijn . Zeggen ze mij dat ALS het pakketje uiteindelijk nog wel bij hun toekomt ik dan wel mijn geld zou terugkrijgen?? Ik heb alles gedaan zoals het hoort maar door het getreuzel van Farmaline en BPost is mijn pakketje ergens hangende en ik zou dan misschien mijn geld niet eens terugkrijgen. Wat als BPost het pakket is kwijtgeraakt?? Seffens zijn de 30 dagen herroepingsrecht om en zal het nog aan mij liggen dat het niet tijdig is teruggestuurd zeker? Waardeloze klantenservice! Ik wil mijn centen terug, ik heb de procedure gevolgd, nu Farmaline nog!