Terug

Retour verwerking

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: Farmaline

08/05/2024

Besteik bestelde een product op 17 april en heb dit op 19 april ontvangen. De dag nadien wou ik het retour sturen en contacteerde Farmaline, zonder resultaat. Niet te bereiken via mail, messenger of telefonisch! Ik heb wel zoals het hoort het herroepingsformulier gestuurd via mail. op 27 april heb ik dan eindelijk iemand te pakken gekegen via telefoon en ze hebben mij een retourformulier gestuurd. Ik heb dit gebruikt en het pakketje de dag zelf nog met BPost verstuurd. We zijn nu 8 mei en nog steeds geen verwerking van mijn retour. Blijkt dat als ik kijk via track and trace dat mijn pakketje ergens vasthangt. Opnieuw onmogelijk om Farmaline te pakken te krijgen, na 3 uur bellen eindelijk iemand aan de lijn . Zeggen ze mij dat ALS het pakketje uiteindelijk nog wel bij hun toekomt ik dan wel mijn geld zou terugkrijgen?? Ik heb alles gedaan zoals het hoort maar door het getreuzel van Farmaline en BPost is mijn pakketje ergens hangende en ik zou dan misschien mijn geld niet eens terugkrijgen. Wat als BPost het pakket is kwijtgeraakt?? Seffens zijn de 30 dagen herroepingsrecht om en zal het nog aan mij liggen dat het niet tijdig is teruggestuurd zeker? Waardeloze klantenservice! Ik wil mijn centen terug, ik heb de procedure gevolgd, nu Farmaline nog!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform