Terug

Retour verloren bij Bpost - Zalando weigert contact te nemen met Bpost

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

E. N.

Naar: ZALANDO

15/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 21/04/2025 heb ik een bestelling op Zalando gedaan, een partnerartikel van OMD store zo blijkt. Daarvoor heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van €204,95. Bestelnummer: 11003133773947 Dat moet echter een vergissing zijn: Het pakket werd bij mij geleverd 23/04/2025. Op datum van 25 april heb ik het via een Bpost automaat geretourneerd, ik heb daar bewijs van. Volgens Bpost was het pakket leeg, maar ik heb het uiteraard vol verstuurd. Bpost kan pas een onderzoek opstarten als Zalando hen hiervoor contacteert. Echter, Zalando weigert dit. Zij zeggen het nodige onderzoek al te hebben gedaan (hetwelke??). Ik heb hiervoor meerdere personen aan de lijn gehad, niemand kan een verklaring geven. Men blijft eisen dat ik deze factuur betaal én men dreigt met aanmanings- en incassokosten. Nochtans moest ik eerder van Zalando een "rechtsverklaring" invullen, waarna dan toch bleek dat zij niets voor mij konden doen. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. Met vriendelijke groet,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform