Terug

Retour verdwenen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: bol.com

03/05/2024

Beste,Ik en mijn zus hebben via bol.com 2 boeken besteld en aangekregen. We hebben ze bekeken en waren niet zoals we hadden verwacht en daarom besloten we ze terug te sturen. Ik heb beide boeken in de originele doos teruggestuurd via een bpost punt. Gisteren kreeg ik een mail dat mijn retour niet geaccepteerd is omdat de doos leeg is. (Waarom zou ik überhaupt een lege doos terugsturen??). Ik heb bol.com gecontacteerd, zowel via de chatbot als telefonisch, en beide keren zeggen ze dat ik dit probleem zelf moet oplossen met Bpost. Ik bel Bpost en hoor dat ik als klant geen proces kan opstarten maar dat bol.com dat zelf moet doen. Ik heb bol.com wéér gecontacteerd en zij zeggen dat ze mij niet meer verder kunnen helpen. Hun oplossing is, gewoon de factuur betalen van €81. Als ik de boeken nog had zou ik het gerust betalen maar ik heb ze niet.Groetjes,

Berichten (3)

bol.com

Naar: K. P.

03/05/2024

Beste Kristina,Dank voor je bericht. Zou je het bestelnummer kunnen doorgeven?Met vriendelijke groet,Chantal van bol

K. P.

Naar: bol.com

03/05/2024

Bestelnummer: 4079092395

bol.com

Naar: K. P.

06/05/2024

Beste Kristina,Bedankt voor het doorgeven van het bestelnummer. Graag verwijs ik je naar de e-mail van 2 mei. We blijven bij dit gegeven antwoord.Met vriendelijke groet,Sheriva Smit Webcare Special Care Service OperationsE:privacycs@bol.comwebcare@bol.comPapendorpseweg 1003528 BJ Utrecht


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform